1.428 visninger
|
Oprettet:
Hvad synes i {{forumTopicSubject}}
jeg har 2 spørgsmål som jeg håber du/i kan hjælpe mig med
1.Hvad synes du/i om urtegræs hø fra brogaarden?
det er det urtegræs hø man også kan købe på lux-shoppen.
her er hvad de selv har skreve (brogaarden)t:
Superkvalitet hø fremstillet af urtegræsblanding
Beskrivelse:
I samarbejde med en innovativ Sjællandsk landmand tilbyder vi som noget nyt til gnavere - BROGAARDENS URTEGRÆSHØ! En superkvalitet hø fremstillet af urtegræsblanding der er varmlufttørret. Dermed bevares den flotte grønne farve og den fine duft.
det 2, spørgsmål er : Kan man godt give sin kanin lucerne istedet for hø?
Håber i kan hjælpe
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Indrømmet at det er lidt pebret, men fååååk det er lækkert.
Hvis man ikke bor alt for langt væk fra storkøbenhavn, så kører de ud for en flad 50'er første søndag i hver måned.
apr 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Gnavere: 10 Emner: 128 Svar: 634
hvad med spørgsmålet med lucerne?
sweet leafs opdræt: det bliver for dyrt i benzin at køre derud men er det en balle eller ?
hjemmeside `(nr) ?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Det er hø i små baller og osse spåner. Man er jo ikke tvunget til at bestille fast, jeg kender en der får en balle hveranden måned eller noget i den stil.
Jeg har det bare sådan, at jo det er dyrt, men til gengæld får jeg topkvalitetshø hver gang, og skal ikke forlade mig på hvad foderstoffen nu tilfældigvis ligger inde med, hvor det måske støver eller er så ringe at dyrene ikke gider spise det.
Det er grønt, blødt og lækkert, fyldt med en hel masse urter og så hut jeg har forstået, er der brugt penge på at både kunne tørre det ordentligt, men osse på opbevaringen bagefter.
feb 2012
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 7 Emner: 15 Svar: 105
dec 2011
Følger: 23 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 18 Svar: 336
Hvad synes i