893 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til en stakkels nervøs ørkenrotte søges {{forumTopicSubject}}
Så er man hjemme fra barnedåb ^^
Men kommer hjem til en meget nervøs Buller -.-'
Han er hele dagen blevet jaget rundt med mellemrum af sin veninde Snehvide - hvilket bekymre mig mega meget -.-'
Hun har, siden morgenstunden, slæbt hø og andet med ind i huset - men ligeså snart hun nærmest ser ham, så skal han have en jagt-tur rundt i buret..
Tror snart jeg flytter ham, for at sikre hans liv.. Pt. har han dog ingen skader, men er et lille nervøst pus - så nervøs, at jeg nærmest kan stryge ham over ryggen uden at han flytter sig..
Nogle som muligvis kan give et bud på hvad der sker??
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 6 Svar: 19
Han er faldet rimelig godt til i et mindre bur for sig selv. Så der gjore jeg alligevel noget godt ^^
jul 2011
Jeg har bare det problem, at hvis de skal gå hver for sig - så er jeg nød til at sælge den ene, da jeg ikke har pladsen til et længer varende adskilding..
jul 2011
Man, hvor var jeg glad for at jeg havde nogle tremmer imellem de to - Buller nåede lige at snuse til Snehvide knap 2 sek, så 'fløj' hun lige på tremmerne og Buller flygtede om bag noget rørsystem -.-' øv..
Resultat: Snehvide går forsat alene i 160'eren og Buller hygger sig igen i sit lille bur.
Men samtidig betyder det også at jeg er nød til at sælge dem, da de helst skal gå sammen med andre -.-'
Hjælp til en stakkels nervøs ørkenrotte søges