løvehoved eller blanding med dværgvædder hjælp mig {{forumTopicSubject}}
hej jeg er blevet interreseret i at anskaffe mig en lille ninus helst så lille som overhoved syntes løvhoveder er så smukke og elsker at de er langhåret . det jeg ønsker hjælp til er . er det bedste med en hun eller han hvis man ønsker at den kunne gå sammen i en stor udendørs græsnings fold det er to hun marsvin jeg har og er lidt bange for at hvis jeg vælger en han at nåt så han bliver kønsmoden vil han jagte masvinene og prøve og parre dem er der nogle der har afaring med det??? og hvis jeg tager en hun kanin er jeg bange for at hun bliver mærkelig det siges jo at hunner kan blive mærkelige med tiden . og så kan jeg ikke se forskel på en ren løvhoved og en blanding mellem en løvhoved og en dværgvædder blier de meget større når de er blandet undskyld mine mange spørgesmål men håber i kan hjælpe mig vh pia
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.261
http://marsvineklub.dk/info-artikler/pasning/marsvin_og_kaniner_sammen.pdf
Gider ikke selv skrive det når DMK beskriver det godt.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 138 Følgere: 130 Gnavere: 12 Emner: 143 Svar: 1.088
hvis man ønsker at den kunne gå sammen i en stor udendørs græsnings fold det er to hun marsvin jeg har. - Forstår ikke du så meget som tænker på det! De må endelig ikke gå sammen.
Et velplaceret spark så har dit marsvin brækket ryggen.
og desuden snakker de ikke samme sprog og kan ikke se hinandens grænser dsv.
og er lidt bange for at hvis jeg vælger en han at nåt så han bliver kønsmoden vil han jagte masvinene og prøve og parre dem er der nogle der har afaring med det? - Jeg har ikke erfaring med det. Men kaniner har deres teritorium, og jeg er faktisk blevet domineret af min kanin, han begyndte at parre mig, bide mig osv. fordi at han ville fortælle at det var hans teritorium.
Jeg tror fuldt ud det samme vil ske.
og hvis jeg tager en hun kanin er jeg bange for at hun bliver mærkelig det siges jo at hunner kan blive mærkelige med tiden. - Når de bliver kønsmodne, kommer de også i brunst perioder, der brummer de og kan virke faretruende, derfor vil jeg frabede en hun
og så kan jeg ikke se forskel på en ren løvhoved og en blanding. mellem en løvhoved og en dværgvædder bliver de meget større når de er blandet - Jeg tror de bliver størrer. Men don't know
apr 2010
apr 2010
Følger: 138 Følgere: 130 Gnavere: 12 Emner: 143 Svar: 1.088
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 1 Gnavere: 8 Emner: 9 Svar: 40
apr 2010
apr 2010
apr 2010