Tabt modet (Kanin) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Ja, som jeg skrev foroven, så har jeg fuldstændig tabt modet omkring Blackie.
Jeg tog hende ind for omkring to år siden fordi jeg havde lidt ondt af hende og sådan ønskede mig en kanin.
Skal siges da jeg fik hende at hun aldrig rigtig har været i hænder eller uden før jeg tog hende ind.
Hun pisser på gulvet og skider, hun bider i ledninger og er ALT ødelæggende, hun hader mennesker og kradser ens hænder og man kan IKKE under NOGEN omstændigheder bære hende, når hun er ude handler det bare om hvornår hun mon går ind igen? For hun bestemmer fuldstændig alt for hun stikker af og stamper når man prøver at røre hende.
Jeg er helt tabt på gulvet, for hun er jo nok ikke en glad kanin og hun får kun det bedste af det bedste!
Men jeg kan ikke mere, får intet ud af hende og hun hader alle. Overvejer kraftigt at aflive hende
Mvh
Sisse
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 12 Gnavere: 16 Emner: 2 Svar: 28
Jeg synes det er så synd for dig, at du fik en kanin med sådan et temperament, når du nu sådan ønskede dig en kanin, og tog hende ind fordi du havde ondt af hende. Håber virkelig at du engang får en rigtig dejlig kanin, som er ligeså glad for dig, som du er for den, og som du kan få en masse gode timer med
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Gnavere: 5 Svar: 4
Tabt modet (Kanin)