Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin & wc?
  • #1   26. jan 2012 Hæhæ okay, jeg syntes bare jeg har set nogle, der har marsvin, der faktisk bruger dem (:

• #3   26. jan 2012 ved ikke lige hvordan man lærer dem at gå på wc, men mine gør det for det meste i et bestmet hjørne:)

• #4   26. jan 2012 Ja, min tisser og pøller for det meste i hjørnerne.. Men man kunne jo måske stille et toilet i et af hjørnerne, så kan det være han lære automatisk at bruge det..? (:

• #5   26. jan 2012 Du kan altid prøve, men det skal nok være ret lavt:)

• #6   26. jan 2012 Jaja, det skal jo ikke være så højt (: så kan han jo ikke få sin popo med over kanten smiley

• #7   26. jan 2012 jeg har set at nogle har lært deres marsvin det. Jeg ahr også forsøgt, men uden held.
    Jeg fik at vide at de helst ville gøre det der hvor de plejede, og hvor der lugtede af deres efterladenskaber. Så jeg gik i en periode og flyttede det de nu lavede op i toilettet (eller smed det ud).
    Det resulterede i at toilettet blev meget brugt, så meget at Gandor, holdt Tess væk fordi han syntes det var en dejlig blød seng han havde fundet sig! -,-' Der lå jo et tykkere lag dér...

• #8   27. jan 2012 Stort set er det sådan med marsvin at de tisser og pøller hvor de er henne, og som de lyster. Det er ikke lige den dyreart som er lettest at dresserer.

Jeg har kun i ganske få tilfælde hørt om nogle der har haft held til at få dem til at bruge et wc.

• #9   27. jan 2012 Mette K: Hvor er det synd for Tessa smiley

Sortfod@: Ja, det er det vel.. Men du kunne da godt være man kunne lære ham det (:

• #10   27. jan 2012 Vi kan vel alle hurtigt blive enige om at marsvinet ikke er i familie med grisen/svinet.

Men jo de er lidt nogen svin. Mine tisser og pøller der hvor de er. Det kan være i huset, i hyggeposerne, foran høhækken osv... De synes det er for besværligt at gå 30 centimeter for at komme hen til et hjørne de kan tisse i smiley

• #11   27. jan 2012 man kan overhovedet ikke lære dem det.

Men nogen marsvin er sådan mere naturligt sippede hvad angår toiletbesøg. her kan man heller ikke lære dem noget, men man kan så bedre udnytte at de selv finder et sted, som de mener er et godt lokum.

Kommentér på:
Marsvin & wc?

Annonce