kaninhop kaninhop
hej
jeg kunne godt tænke mig at komme til en let lige hoppe konkurrence til sommer, men går ikke til kaninhop så jeg vil høre om i tror det kan gå aligevel. Hun hopper fint der hjemme omkring de 40 i højde jeg er mere bange for at alle de kaniner og nye intryk der er til en konkurrence. og hvis i tror hun kan har i så nogle gode råd til at gøre hinde klar
håber i kan hjælpe
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 3 Emner: 10 Svar: 39
feb 2011
Følger: 65 Følgere: 65 Emner: 14 Svar: 69
Det er meget indvikled at kommer igang, men du skal være medlem af dk
Jeg er venter også kun fra svar fra kaj (dk), så jeg er heller ikke nået så langt...
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 210
Det skulle helst ikke være kompliceret, at komme i gang med kaninhop.
Man skal være medlem af Danmarks Kaninavlerforening og det kan man enten bliver ved at skrive på Kaniner.dk eller man kan melde sig ind hos formanden i den lokalforening, som man ønsker at være medlem af.
Når man så ønsker at stille op til konkurrence, skal man købe en startbog til hver kanin - mere om dette kan læses på www.hopudvalget.dk
Derefter kan man bare tilmelde sig til de stævner der er annonceret i kalenderen på www.hopudvalget.dk
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 808
Jeg kan fortælle dig, hvilken forening, der er nærmest, hvis du lige skriver sted.
Hilsen Aase
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 808
Når man melder sig ind, kan man skrive, hvilken lokalforening, du vil være medlem. Så kan du jo vælge en forening med Kaninhop.
Hilsen Aase
jul 2011
jun 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Gnavere: 1 Emner: 4 Svar: 210
jul 2011
kaninhop