{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strintende kanin
  • #2   22. dec 2011 Hunkaniner kan også godt strinte - især i brunsten.

• #5   22. dec 2011 Jeg har oplevet af blive strinet på, af en hun. Så de kan godt strinte.

• Sasha Z
    Sasha Z Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
    #6   22. dec 2011 Tak for alle jeres indputs. Jeg er sikker på at det er en hun kanin. smiley Hun gnider også hagen mod alting for tiden. Har i oplevet at det er forsvundet med alderen? Eller er det kun neutralisering som er løsningen?

• #7   22. dec 2011 Strinter hun hele tiden, eller er det kun i brunstperioden?

• Sasha Z
    Sasha Z Tilmeldt:
    mar 2011

#8   22. dec 2011 Det er kun i brunstperioden.

• #9   22. dec 2011 Jeg synes at det er lidt overdrevet at putte en kanin igennem så omfattende en operation, for at forhindre lidt strinten. Jeg har oplevet det enkelte gange med mine hunner, nu ved jeg ikke hvor slemt jeres strinteri er, men jeg ville i hvert fald ikke turde satse smiley Neutralisering af en hunkanin er ikke en nem operation, kender faktisk mange dyrelæger der takker pænt nej til sådan et job, de tør simpelthen ikke gøre det.

• #10   22. dec 2011 Nemlig smiley

• Sasha Z
    Sasha Z Tilmeldt:
    mar 2011

#11   22. dec 2011 Det er nemlig også derfor at jeg ville høre om i havde oplevet at det ændrede sig med alderen? Min dyrlæge neutraliserer både hun og han kaniner, men jeg har læst mig frem til at en del hun kaniner danner kræft i underlivet efter en sådan operation. Og jeg er slet ikke interesseret i at sende hende igennem noget så voldsomt.

Hun er ikke aggresiv overhovedet, hun er faktisk super kælen. Især når hun er i brunst for hun har været meget opmærksomhedssøgende på det sidste smiley

Ved i hvor længe en hun kanin er i brunst? Og hvor længe det varer? smiley

• #12   22. dec 2011 Min Joey på knap 2 år har gjort det en gang i forbindelse med en brunst, ellers har jeg aldrig oplevet det. Hun strintede fordi der var en han i nærheden, en han jeg passede i en periode, før Willy flyttede ind smiley Ellers har jeg ikke oplevet at hun strinter. Derimod har jeg haft en anden hun der strinter ofte i brunsten, så det er individuelt fra kanin til kanin.

Kaninernes brunst fungerer ikke på samme måde som menneskers cyklus. De går ikke i brunst på et fast tidspunkt, deres brunsttidspunkt varierer efter mange ting, bla. om der er en han i nærheden eller ej.

Kommentér på:
Strintende kanin

Annonce