Dyrehandel og gnavere NEJ skal ikke ske Dyrehandel og gnavere NEJ skal ikke ske
Jeg har lige været en tur ned og kigge i dyrehandlen... jeg blev helt ked fulglene har ingen plads og det gælder også gnaverne... krypdyrene har det optimalt men ikke alle andre
kiggede på de sødeste 2 kanin unger jeg har set længe de er for unge til at kønsbestemme = for unge til at komme fra mor men alligevel var de "lagt" på dørtrinete til dyrehandlen uden mor og kun sammen med en voksen han der ikke ser ud til at være faren de har solgt to unger.... inden for en uge
buret de er i kan hannen knap nok ligge ned i... er irreteret over jeg pt. ikke har råd til at hjælpe de stakkels dyr
ja jeg vil have avl og spare op...
ja jeg ved at det er dyrt og have men vi laver en konti kun til dyrelæge osv.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er vel heller ikke dyrehandlerens skyld, hvis folk avler, men ikke ved hvornår deres unger skal tages fra?
nov 2011
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 34
og nej det er jo heller ikke det der var dumt fra dyrehandlen men hvis du læser det hele vil du se der er meget lidt plads den voksne han kan næsten ikke ligge sig og ungerne bliver solgt uden at være klar
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
Men ja, sådan er det desværre hos de fleste dyrehandlere.
nov 2011
Jeg har bare så ondt af de stakler der flytter så tit...
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
Og så anbefaler jeg ikke at man køber i en dyrhandler og slet ikke af medlidenhed. For sælger de ud, jamen så kommer der bare flere og flere til.
nov 2011
nov 2011
nov 2011
men kan da sige de har det bedere end en anden dyrehandler der er i nærheden hun muger kun ud når dyrne er solgt de for ikke mad nok og hos fisk kan du næsten ikke se dem for alger
apr 2010
Følger: 69 Følgere: 67 Gnavere: 6 Emner: 93 Svar: 346
Dyrehandlere sælger som regel kun unger på 4-6 uger da de mener at 8 ugers unger er for store til at folk vil falde for dem.
Har selv arbejdet i en dyrhandel hvor jeg fik sat ejeren godt på plads efter at jeg så der kom 5 ugers unger ind.
folk der aflevere deres kaniner i en dyrhandel siger mig intet, det er bare tegn på hvor ligeglad man er med sine dyr..
nov 2011
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 80
Dyrehandel og gnavere NEJ skal ikke ske