Marsvin er kildesyg Marsvin er kildesyg
Hej.
Ja mit marsvin er total kilden under maven/på siden af manven, så når man rører ham på det punkt, så flipper han helt ud og hopper op i luften.
Forsøger at undgå det sted for han bliver ret vildt, men det kan jo ikke undgås. Og i går blev han så vild at jeg tilsidst måtte sætte ham op i buret igen og så bed han mig. Det måtte have været ren frustration og vildskab for han bider ellers aldrig.
Er jeres marsvin også kildesyg og hvor?
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 21 Gnavere: 11 Emner: 35 Svar: 94
Men det er vel lidt ligesom mennesker, at der er nogle der er mere kildne end andre
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 62 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
apr 2010
Følger: 31 Følgere: 29 Gnavere: 5 Emner: 31 Svar: 119
Men de piver lidt og hopper en gang hvis jeg kommer til at røre der
Ikke noget problem her heldigvis
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Jeg har en pensionist pige, hun er helt vildt kilden på maven. Så hun bliver sur og hopper og danser når man kilder hende eller man tager rundt om hende.
Så det er der jo desværre nogle der er, ligesom nogle mennesker også er ultra kilden
jun 2010
Følgere: 28 Gnavere: 15 Emner: 28 Svar: 555
Det mærkelige er at min ældste hun Tess, ikke har været kilden før, men nu kan jeg overhovedet ikke røre hende i buret uden at hun spænder hele kroppen og løber væk.. hvorfor ved jeg ikke... Hun stopper når hun først står stille, og der er ingen ting når hun er oppe.. Hun er lidt mystisk
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Gnavere: 8 Svar: 65
Du bør såvidt undgå at røre ham der for de syntes ikke det er sjovt. At han blev så vild og endda bed fra sig er virkelig extremt for et ellers super omgængeligt dyr som marsvin så jeg håber du vil lære hans grænser bedre
Marsvin er kildesyg