1.158 visninger
|
Oprettet:
Ny kanin? {{forumTopicSubject}}
Ja. Jeg har en kanin i øjeblikket, og hun er ved at være ret gammel, og jeg har snakket med mine forældre om, at jeg måske må få et nyt dyr til den tid hvor hun(min kanin) er væk. Og derfor tænkte jeg på at få en ny kanin. Men denne gang en inde kanin, for min nuværende lever ude, og hun er blevet døv efter nytår. Hvilket år, ved jeg ikke. Men så ville jeg spørge: lugter det at have en kanin indendørs? Hvor tit skal den ud?
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Det lugter hvis du ikke gøre rent efter behov, og hvis kaninen strinter. Det gør mange fertile kaniner, både hanner og hunner.
Igen, efter behov.. Det kommer an på racen, aktivitetsniveau og størrelsen på buret.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Han er så dygtig til at bruge sin toiletbakke, og den bliver skiftet hver 2. dag (der er hemp i) - man lægger slet ikke mærke til ham.
Fordi han er så renlig løber han i huset hele tiden. Og alt hvad han skal besørge sker i bakken..
Så det kommer meget an på hvad din kanin lærer.
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
Og der hvor der står flest står der 9 stk. 2 hanner og 7 hunner. Og ja, det kan godt lugtes en smule når det er ved at være tid til at ordne bure.
Men ellers er det ikke noget der mærkes
Kommer meget an på forældrene til den unge du vælger også
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ny kanin?