Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninpest
  • #1   17. okt 2011 Åååh tusind tak! Jeg blev simpelthen bare SÅ nervøs, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre! Og så er det kaninpest noget forvirrende smiley Men tusind tusind tak!

• #2   17. okt 2011 Lærke,
    Det er så ikke helt rigtigt det du fortæller. Den kommer ikke kun hvis man køber brugte ting.

Smitten er luftbåren, kommer med myg og fulge, og man kan også selv bære smitten. Samt smittede kaniner

Men lad hver med at gå i panik, tag de forholdsregler du kan, og lad hver med at snakke med andre kaniner.

• #3   17. okt 2011 Stald Sherton
    Hvis du har andre spørgsmål, må du gerne skrive.
    Oplevede den i 2007 sammen med andre, hvor hele landet kullede ned i 6 måneder.

• #4   17. okt 2011 Nej for går man i panik går det først galt.
    Der var et udbrud i helsingør for 2,5 uger siden efter hånden, og et i Nakskov for 1,5 uges tid siden. Og hvis det havde bredt sig var der døde kaniner allerede efter 24 timer, da det går meget stærkt.

• #5   22. okt 2011 Undskyld jeg komme med noget, men altså forstår ikke helt at alle går sådan i panik, self kan det ramme en selv, self. og jeg tager de forholdsregler jeg kan, har læst om det på de sider jeg lige har fundet mest passende, og mine kaniner kom ind og gå inden nattefrosten begyndte, og jeg er ikke bange for pesten , for som Malega skriver, oplevede hun den i 2007, jeg har også skrevet med nogle venner et år, som havde kanin pest, og de havde fået deres kaniner obduceret, og lige ugen før jeg skrev med dem havde jeg besøgt dem, vi vidste godt det var der, og det vi gjorde var at smide vores tøj til vask og gå i bad inden vi rørte vores egne kaniner, og jeg blev ikke smittet med det, mine kaniner plejer gå ude men nu hvor det er så koldt, for de bare gulerødder og salat som er købt, og jeg frygter ikke pesten helt vildt, for man kan være heldig at den ikke kommer til en selv, hvis bare man husker de regler (:

Men lad være med at gå i panik, det er nok det værste :b

Kommentér på:
Kaninpest

Annonce