1.071 visninger
|
Oprettet:
problemer med biobase? {{forumTopicSubject}}
nu vil jeg lige høre om der er andre end mig som har oplevet det samme med biobase.
Når jeg har brugt det har jeg hostet lidt, men ikke meget. Men her sidste gang jeg brugte det synes jeg det var meget mere og irreterede mine luftveje en del - da jeg samme aften fik besøg af et par af mine venner oplevede de det samme. Det skla siges jeg ikke er 110% sikker på det er biobasen men den er min hovedmistænkte..
har I opæevet noget i den retning? og hvis ja hvad er jeres alternatv til til biobase - jeg er glad for carefresh men det er bare alt for dyrt
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
eller jeg har fået astma og reagerer over et eller andet og af og til får jeg ved kontakt med grisene kløende udslæt der ligner nældefeber..
idag da jeg skiftede bur fik jeg dog slemt anfald, men løbende,kløende øjne, løbende næse og konstant nysen til jeg var færdig... så jeg har ingen ide om hvad jeg reagerer på, men har fået henvisning til hudlæge/øre-næse-hals læge, så ska ha taget en priktest inden længe forhåbenlig
apr 2010
Følger: 263 Følgere: 223 Gnavere: 3 Emner: 170 Svar: 420
Jeg har også haft det sådan da jeg brugte det..
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 88 Svar: 310
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 20 Emner: 93 Svar: 208
det kan godt være det er fordi det er dårligt - det er noget mørkere en d det plejer at være og lugter ikke videre dejligt. hmm overvejer at skifte det ud - hvad bruger I andre?
apr 2010
Følger: 268 Følgere: 276 Gnavere: 7 Emner: 17 Svar: 311
problemer med biobase?