686 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
hybrid hvad er det der er galt med dem hybrid hvad er det der er galt med dem
hej alle på gg
jeg forstår ikke hvad der er galt i at blande vinter hvid og Campbell dværghamstere jeg har selv en og han har det da fint
0 synes godt om
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Racerne forsvinder. Hvis du har race A og race B, og konsekvent blander dem, så ender du med race AB og ingen renracede A eller renracede B.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Bare lige for at få det på det rene.
Man kan også sige, at der overhovedet ikke er nogen grund til det.
Hvis dyrene ikke ville lave hybrider naturligt, hvorfor skal man så absolut ind og lege med hybrider som mennesker?
Hvad får du eller dyrene ud af at det er hybrider, frem for rene arter?
Det eneste man får, er noget der ikke er så mange andre der har. Når det er eneste argument (jeg har ikke hørt et andet endnu), så er der slet ikke noget grundlag for hybridavl.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Hehe, jeg tror ikke der er nogen der er døde af det
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
hybriderne har større risiko for cancer, diabetes og især overvægt...
Rent helbredsmæssigt løber man faktisk en yderlig risiko, for deres gener er ikke et "perfekt match". Forskellighederne på de to arter ligger netop i generne i de helt små DNA-dele, men de passer altså ikke perfekt sammen...
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 6 Gnavere: 8 Svar: 65
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
stargazing har man ingen reel forklaring på endnu rent fysiologisk...
men ja - hybrider har det i større grad end vinterhvid og campbells. Dog har roborovskier det endnu oftere...
grunden dertil kender man altså dog ikke præcist... nogle har minimale hjerneblødninger, små cancerknuder i hjernen - andre kan man ikke finde noget fysiologisk på...
hybrid hvad er det der er galt med dem