{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.602 visninger | Oprettet:

hamstere, rør, tis og lort {{forumTopicSubject}}

mine hamstere har sådan et to etagers bur, og de to etager er forbundet af plastik-rør, men mine hamstere tisser og pøller helt extremt meget i de rør, og det lugter og er meget svært at rense! Så jeg ville høre om i kunne hjælpe, hvordan kan jeg få dem til ikke at gøre det i rørene, eller at det ikke lugter så meget? jeg har tænkt over at prøve at købe sådan en "dunk" "deodorant" som jeg har set i den nærmeste dyrehandler, men den er virkeligt stor og koster ret meget, og det syntes jeg er synd at bruge alle de penge hvis jeg så prøver det og det ikke virker...

HJÆÆÆÆÆLP!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hamstere, rør, tis og lort
  • #1   25. sep 2011 Prøv at flyt lortene over et specielt hjørne og så finder dine hamstre ud af at det er der deres toilet er smiley Det har jeg også gjort med mine marsvin for at de ikke skider over alt men skider henne i hjørnet smiley

• #2   26. sep 2011 jamen jeg kan jo ikke komme ind i rørene jeg kan kun få det væk ved at skylle og skrubbe med en vaskebørste... så jeg kan ikke komme til at flytte dem, og så er det også mest tis og det er jo svært at flytte smiley men ellers god ide ja!

• #3   26. sep 2011 smid dem i opvaskemaskinen?
    det har jeg i hvert fald altid gjort med mine plast-ting....

men jeg har så altid været modstander af de rør - netop fordi de er bakterie bomber!

og så ville jeg i stedet give hver hamster sit eget 1-plans bur smiley

• #4   26. sep 2011 god ide med opvaskemaskinen! smiley

men nej mine hamstere skal ikke være hver for sig!
    og jeg har lige skrevet at jeg ikke har penge til at købe en deodorant til rørene, så har jeg jo heller ikke råd til bare lige at købe nyt bur! og slet ikke to!!!

• #5   26. sep 2011 nej så skid da være med, hvis de i morgen bestemmer sig for at rykke hovedet af hinanden smiley

nu er du i hvert fald advaret - det tager dem få minutter at skifte fra, at være bedste venner til at de slår hinanden ihjel...

jeg har set for mange døde hamstere på den facon, til nogensinde at overveje at holde andet end avlspar sammen i den periode de parrer ...

• #6   27. sep 2011 Pia B

tak for kommentaren, men nu spurgte jeg jo ikke om hvordan jeg skulle have mine hamstere men hvad jeg skulle gøre med deres RØR! smiley så hvis vi kunne holde os til det ville det være dejligt! smiley jeg ved godt at de kan finde på at slås, og kender konsekvenserne, men jeg har valgt at have dem sammen, og det har gået fint i et år nu, så håber på at det holder til de dør af alderdom ! smiley

Kommentér på:
hamstere, rør, tis og lort

Annonce