2.602 visninger
|
Oprettet:
hamstere, rør, tis og lort {{forumTopicSubject}}
mine hamstere har sådan et to etagers bur, og de to etager er forbundet af plastik-rør, men mine hamstere tisser og pøller helt extremt meget i de rør, og det lugter og er meget svært at rense! Så jeg ville høre om i kunne hjælpe, hvordan kan jeg få dem til ikke at gøre det i rørene, eller at det ikke lugter så meget? jeg har tænkt over at prøve at købe sådan en "dunk" "deodorant" som jeg har set i den nærmeste dyrehandler, men den er virkeligt stor og koster ret meget, og det syntes jeg er synd at bruge alle de penge hvis jeg så prøver det og det ikke virker...
HJÆÆÆÆÆLP!!!
jul 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Gnavere: 2 Emner: 19 Svar: 68
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 47
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
det har jeg i hvert fald altid gjort med mine plast-ting....
men jeg har så altid været modstander af de rør - netop fordi de er bakterie bomber!
og så ville jeg i stedet give hver hamster sit eget 1-plans bur
apr 2010
men nej mine hamstere skal ikke være hver for sig!
og jeg har lige skrevet at jeg ikke har penge til at købe en deodorant til rørene, så har jeg jo heller ikke råd til bare lige at købe nyt bur! og slet ikke to!!!
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
nu er du i hvert fald advaret - det tager dem få minutter at skifte fra, at være bedste venner til at de slår hinanden ihjel...
jeg har set for mange døde hamstere på den facon, til nogensinde at overveje at holde andet end avlspar sammen i den periode de parrer ...
apr 2010
tak for kommentaren, men nu spurgte jeg jo ikke om hvordan jeg skulle have mine hamstere men hvad jeg skulle gøre med deres RØR! så hvis vi kunne holde os til det ville det være dejligt! jeg ved godt at de kan finde på at slås, og kender konsekvenserne, men jeg har valgt at have dem sammen, og det har gået fint i et år nu, så håber på at det holder til de dør af alderdom !
hamstere, rør, tis og lort