Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle jer med mange kaniner
  • #1   14. sep 2011 min have er godt nok indhegnet da jeg har 2 små hunde men rundt i hækken er den hegnet inde med sådan noget grønt tråd heg med firkanter men er ski bange for de kan presse sig igennem så tør ikke rigtig lade en rende rundt kunne ellers være fedt men pt har de været i sele når de er ude for og være helt sikker da naboerne også har hunde så tænk hvis de maste sig igennem hegnet de små kaniner nej puha nej

• #2   14. sep 2011 Har 8 kaniner så de deles op i 2 hold af gangen. Det første hold går i et,stort udendørsbur med kæmpe løbegård til, der går moren med 2 unger som er hunner, og faren som er kastreret.:-)) De har det SKØNT sammen.

Det andet hold som er 4 unger alle sammen hanner, går løs ude i skuret, hvor de også kan løbe ind i huset hvis de har lyst.:-)) De er alle søskende.

Der byttes rundt på dem i løbet af dagen, så de alle sammen kommer ud.:-))

• #3   14. sep 2011 har så "kun" 4, og jaa.
    de kommer bare i løbegård 1 efter 1, svære er det ikke smiley

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #4   14. sep 2011 Har 5 kaniner, to han unger, og to hun unger. Og så deres far.
    De går sammen to og to. Bare ikke faren, han er for sig. De bliver aldrig lukket ind, men har deres respektive bure, som de kan gå ind i. i ly for vind og vejr. smiley

• #5   14. sep 2011 Tak for jeres svar alle sammen så har jeg lidt ideer smiley
    er der nogen af jer der har billeder af jeres løbegårde kunne godt bruge ideer smiley

• #6   15. sep 2011 Har to løbegårde, og så skiftes de til at få et par timer eller en halv dag hver.

I stalden sidder pt. 32 kaniner

• #7   16. sep 2011 jeg har 8 løbegårde... så der kommer en halvdel ud først på dagen og sidste halvdel ud den sidste halvdel af dagen. smiley

• #8   16. sep 2011 Jeg lukker mine ud i hestenes bokse om dagen. Der er nok bokse til at alle 15 kan komme ud på samme tid smiley .. og så har jeg et par løbegårde + to af kaninerne bare kan lukkes ud på en af markerne når jeg fodre, strigler hestene mm. Uden de løber væk smiley

• #9   16. sep 2011 Nej, INGEN går sammen her, og kommer aldrig til det.

• #10   11. okt 2011 Kan virkelig ikke se noget problem i at flere kaniner går sammen, hvis de sagtens kan enes, og man kan se de nyder det at være flere sammen. Det er ikke alle der kan, men hvis de kan, hvorfor så ikke gøre det.?? De lever også i flokke ude i naturen og bor i deres huler sammen under jorden.:-))

• #11   13. okt 2011 Ej nu må i altså holde op..!!! Det passer altså ikke. De lever under jorden i flokke, og deler deres huler med flokken. Er der ingen af jer der har læst/set kaninbjerget.?? Der står det nøjagtigt beskrevet at de lever i flokke..!! Har vendt den flere gange nu med min dyrlæger som er eksperter i kaniner, og de siger alle sammen det sammen med at de lever i flokke. Og tror nu nok de har noget mere forstand på det..:-))) Så nej det passer ikke at de ikke lever i en flok..:-))))

• #12   13. okt 2011 Kaniner er kolonidyr og har hver deres hule.
    Kommer en anden kanin der ind så klare den det ikke meget længere.

• #13   15. okt 2011 Passer ikke..!!!

• #14   15. okt 2011 Camilla
    Så må du jo tro noget andet.

• #15   15. okt 2011 Diskuter ordenligt kan du ikke, sådan som du går i forsvarsposition

• #16   15. okt 2011 Vi har et kæmpe kaninanlæg på 32m x 12m hvor vi har 15 hunkaniner gående, de nyder at have hinanden & hvis der er nogle der ikke kan sammen, så bliver de taget ud & sat i bur. Mange mener at det er forkert, men så længe at de nyder det & kan gå ude hele året, ser folk ikke noget problem i det.

Jeg har 3 af mine kaniner i kaninanlæget & de synes virkelig at det er skønt at være ude smiley

• #17   15. okt 2011 Idéen hos os var at kaninerne skulle have det som i naturen eller så tæt på som muligt, hvis der så er en der ikke kan gå med de andre så har vi næsten 50 bure som den kan komme i smiley Men man kan se hvor meget de nyder at have plads, også vil der altid være en der bestemmer over de andre (:

Kommentér på:
Til alle jer med mange kaniner

Annonce