{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Problemer med seletræning {{forumTopicSubject}}

Hej. Min lkanin på omkring 5 mdr. har jeg påbegyndt seletræningen med. Jeg træner ikke med en rigtig sele, da min far ikke vil købe en til mig. Den fungerer fint, og gnaver ikke! Den gør heller ikke ondt, og sidder som den skal. Men nu til problemet:
Jeg er begyndt at styre ham lidt rundt, ved at tage nogle små tag i snoren (når jeg tager den mod venstre, så¨skal han gå mod højre, osv.). Men lige så snart, at jeg tager det en smule til den ene side, så står Happy stille. OBS: Happy er MEGET livlig, og hopper gerne rundt konstant, så jeg aner ikke hvorfor, at han stopper? For de tag, som jeg tager i selen, er IKKE hårde på nogen måde. Nå, men når jeg så skal have ham fremad igen, så reagerer han ikke, på at man kilder ham ''bagi''. Derfor bliver man nød til at puffe, så han kan mærke det. Ikke sådan at det gør på nogen måde! Men pludselig løber han, og virker lidt skræmt. Og når jeg prøver at stoppe ham igen, så tager jeg igen i snoren, men ikke i nogen retning, hvis i forstår. Og så flipper han fuldstændig ud. Jeg synes at det er så synd for ham, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. For jeg har et meget stort temperament og en meget kort lunte, så hvis han ikke gør som jeg ber ham om, så kan jeg godt blive meget frustreret. Og det smitter af på ham. Det er en ond cirkel. Jeg bliver i dårligt humør efter det. Jeg har dette som mistanke på problemerne:
-Mine signaler er ikke tydelige nok.
-Mine signaler er ikke tydelige nok, pga. at det er en hjemmelavet sele.

HJÆLP! Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med seletræning
Kommentér på:
Problemer med seletræning

Annonce