5.610 visninger
|
Oprettet:
Kanin tisser i sofa.. :-( {{forumTopicSubject}}
Håber at der er nogle som kan hjælpe med et råd om, hvordan man får sin skønne lille kanin, til at holde op med at strinte i sofaen.
Bjarne hedder han, og han har katte bakke på toilettet som han bruger til at pølle og tisse i, men en gang i mellem går det galt, og han taber en tår i sofaen, og det er jo ikke så rart.
Vi ved ikke om man kan lære ham ikke at gøre det, skal lige siges at han hoppe op hver aften til os i sofaen, og der er der ikke problemer med det, går galt når han ser sit snit til at hoppe derop alene.
Håber nogle har et godt råd...
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Mine kaniner gider ikke at gå særlig langt for at skulle tisse og pølle, så en bakke i stuen vil være en god idé
aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Har du ikke mulighed for at have en mindre bakke i stuen da?
aug 2011
Men rart at få bekræftet, at man ikke må skælde ud, har jeg nu heller ikke gjort, men nu mere fordi jeg ikke kan få mig selv til at skælde ud på den lille pelshue.
Må bare være mere opmærksom på ham end vi er nu, for buret kommer han ikke i så længe jeg er hjemme, synes jeg vil være synd, nu han har kunne løbe rundt i hele huset og teressen, det halve år vi har haft ham.
En lile bakke bliver det nok til inden i stuen..
Tak for jeres svar.
aug 2011
Kanin tisser i sofa.. :-(