{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Gode råd om hamster? {{forumTopicSubject}}

Hej i kære gnaverelskere (:
Jeg har besluttet mig for at købe mig en hamster (: Guldhamster. Så jeg vil høre om i har nogle gode råd til inden jeg køber den, den første tid, og hele livet? (: Og også gerne genneralt om hamstre (: fx. giver i jeres rosiner? hvor tit? tegn på den er syg? hvad har i i bunden af jeres bure? hvilket mærke mad fodrer i dem med? hvordan foregår det når i har dem ude af buret? Og alt andet som i synes jeg bør vide (:
Jeg er ny herinde, og har forsøgt at finde en tråd om det samme, men det har ikke lykkes mig, så beklager hvis der allerede er en tråd herinde.
På forhånd tak (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd om hamster?
  • #1   10. aug 2011 dine spørgsmål kan du bl.a. finde svar på, inde på hamsterinfo.dk smiley
    og rosiner ville jeg ikke give ekstra ved siden af - de indeholder nu en gang en smule blåsyre, så det er ikke noget de skal have ekstra af...

• #2   10. aug 2011 Mange tak skal du have (: Den hjemmeside kendte jeg ikke, så der vil jeg da lige ind og læse lidt. Men er egentligt også interesseret i at høre hvor længe og hvor tit i har jeres dyr ude, og hvilket foder mærke i fodrer med osv (:

Kommentér på:
Gode råd om hamster?

Annonce