{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Ikke varmt nok! :( (Mus) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Ja, jeg har virkelig et problem her, som jeg håber i kunne hjælpe med/komme med nogle ideer til!? smiley
Ja, har lige fået mus, som jeg har til at være i en skurvogn. Og troede virkelig at der var varm nok til dem derovre, men da jeg kom over i morges og ville se til dem, kunne jeg godt se, at den ene af den (tror den er med unger) virkelig havde det dårligt, og var virkelig kold smiley Den anden frøs, men der var rigeligt med gang i den alligevel! smiley Heldigvis! (:

Men jeg skal lynhurtigt ha fundet på noget til i nat! Og har tænkt mig, at jeg vil tage en lampe (en med lysstofrør, som man almindeligvis plejer at ha til at ligge på låget af et akvarie) og ligge det oven på buret. Det burde give lidt varme, unden at det er for varmt. Og så har jeg sådan to små blå "poser", som man kan kåge, og så "klikke" sådan en lille metal-ting indeni, og så bliver den varm. Den er ikke varm hele natten, men nok ca i en time! Har lagt et stykke lammeskind ind i deres hus, så hvis jeg pakker "posen" (hård plastik) ind i et stykke stof, og ligger den op af lammeskindet, så burde det holde sig varm forholdsvis lang tid.!?
Det er desværre de eneste ideer jeg lige har pt smiley

Håber der er nogle, der har nogle ideer!? :S
På forhånd tak! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke varmt nok! :( (Mus)
Kommentér på:
Ikke varmt nok! :( (Mus)

Annonce