{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Tamrotte pasning {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig kommet i en trist position. Jeg har en sød tamrotte på 1 år og 4 mdr. Jeg skal til Thailand i 7 uger fra den 18 juli. En af mine venner skulle passe ham, men han har pludselig meldt fra i går, og nu står jeg med en rotte der ikke har noget sted at være. Er der nogen herinde, der kunne hjælpe mig? Jeg er virkelig ked af det. Rotten hedder Judas og er meget tam. Både børn og voksne kan nemt håndtere ham, han er ikke bange for andre dyr osv. Han bider aldrig, og er i det hele taget rigtig nem.
Han bor til dagligt i et middelstort bur, og ser helst at det er dette han kan bo i, mens jeg er væk. Men hvis det kniber med pladsmangel, har han også et mindre bur, han kan bo i, især hvis det er hos nogen, der vil tage ham ud en gang i mellem og hygge.

Hjælp mig og min kære Judas please! Hvis der er en der vil hjælpe mig, må i meget gerne skrive herpå, som PB eller på mail halvtredsoeren@hotmail.com

Rigtig mange, hjælpeløse hilsner, Tine

(billeder kan ses på hans profil herinde)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamrotte pasning
  • #1   3. jul 2011 Hej Tine,
    Mon ikke det var en god idé lige at sige hvor i landet du bor? smiley

• #2   3. jul 2011 Hejsa Rollo. Jo, jeg havde helt glemt at skrive jeg kommer fra Odder smiley (Jeg ville self hente og bringe ham)
    Men der er en sød en der har tilbudt pasning nu, så det er højst sandsynligt løst

• #3   3. jul 2011 Er der kun Judas? Har han ingen burkammerat?

• #4   3. jul 2011 LUX - Hans bror døde før jeg fik dem, et par dage før jeg skulle have dem. Og jeg lavede en fejl at vente på et kuld fra samme oprætter, og da der kom en fin han, blev Judas desværre agressiv overfor ham, selvom jeg prøvede at sætte dem sammen efter alle kunstens regler. En fejl fra min side desværre, men han er alenerotte smiley
    Han bliver dog behandlet som en konge og er ude stort set hele tiden.

• #5   3. jul 2011 Så er det ordnet smiley - En rotteglad pige hjælper mig og Judas ud af denne suppedas

Kommentér på:
Tamrotte pasning

Annonce