{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad hedder farven (marsvin)
  • #1   1. jul 2011 den sort/hvide er af hvad jeg ved et sort/hvidt hvirvel smiley

den grå tror jeg er en aguti (="prikkede" farve/vildfarve) og da den er grå vil jeg mene at den er en sølv aguti.

har prøvet at slå op på google, men er lidt svært, da de færreste har billeder med som eksempler, når de skriver hvad farver de kan have smiley

jeg er forresten helt vild med dine dyr! de er godt nok flotte! ^^
    regner du med at oprette dem herinde? smiley

• #2   1. jul 2011 kan dog se at hvis jeg søger på "sølv aguti" så kommer der mange billeder op der ligner den grå, så tror det er rigtigt smiley

• #3   1. jul 2011 Den ene er sort/hvid hvirvel.

Den anden kan både være sølv aoguti eller cinnamon agouti. Det er lidt svært sige hvilken en af delen det er...

• #4   1. jul 2011 Den agouti er mest sandsynligt sølv eller zobel agouti.
    (Cinnamon agouti er chokobaseret)

• #5   1. jul 2011 Ja, det er rigtigt der er også zobel agouti.

Men det jeg mente var at det ikke bare lige er at se ud fra billederne. De farver ligner rigtig meget hinanden. Så vi kan ikke fastslå hvilken en af dem det nødvendigvis er.

• #6   1. jul 2011 Enig.

• #7   1. jul 2011 kigger man på ørerne, så er de for sorte til at være cinnamon, så det må bestemt være enten sølv- eller zobelagouti. Selv hælder jeg til sølv, for jeg synes ikke rigtigt at der er maske på billederne.

• salem .
    salem . Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #8   1. jul 2011 Mette de er brødre så de to kommer ikke til at få unger men måske kommer der engang en lille pige til nu må se :o)

hvor kan jeg læse om lidt genetik for selv at finde ud af noget med farverne? :o)

• #9   1. jul 2011 Der er desværre ikke de store muligheder.

Der står vist lidt i nogen af de ting som dmk har udgivet... men er langt fra sikker. Ellers er der opslag på flere fora, og nogen har skrevet noget på deres hjemmesider.

• salem .
    salem . Tilmeldt:
    apr 2010

#10   1. jul 2011 okay tak for det.

• #11   2. jul 2011 det var nu heller ikke unger jeg fiskede efter, men om du ville oprette dine 2 dyr her inde på gnavergalleriet smiley
    jeg skal ikke liiige have flere marsvin smiley

(så jeg ved om jeg skal være opmærksom på at skulle ind og læse lidt om dem^^).

• salem .
    salem . Tilmeldt:
    apr 2010

#12   2. jul 2011 De skal nok blive oprettet når der er tid :o)

Kommentér på:
hvad hedder farven (marsvin)

Annonce