{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Seletræning af kaninunger? :) {{forumTopicSubject}}

Vi hentede 2 dejlige kanin unger her i går, og tænkte sådan lidt på hvornår jeg kan begynde at sele træne dem? smiley

Har vist hørt noget om det, men da jeg ikke er helt sikker spørg jeg jer da jeg jo ikke vil gøre skade på dem eller lign. smiley

Så spørgsmålet: Hvor mange uger skal de være for at jeg må begynde at sele træne dem? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seletræning af kaninunger? :)
  • Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #2   18. jun 2011 For et par år siden fik jeg min dejlige han kanin, 8-9 uger var han nok. Han fik sele på med det samme. Det samme har jeg gjort med de unger jeg lige har opflasket, de startede vel da de var 6-7 uger. Vel at mærke en rotte sele. I starten, gider de ikke lige at sidde stille så man kan få spændt den ordentligt, men det kommer ret hurtigtigt, når de finder ud af, at der ikke sker noget ved , at de lige bliver holdt fast lidt tid. smiley

• #3   18. jun 2011 Jeg vil sige ved 9 ugers alderen smiley

• #4   18. jun 2011 Tak for hjælpen! (: Jeg havde lige begge to i en løs sele i dag, og de klarede det godt! Ikke noget stramt, og totalt frie tøjler rundt i huset (Græsset er vådt, så de fik en tur i huset)

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #5   18. jun 2011 God ide, har heller ikke haft mine ude når det var vådt. men al begyndelse er godt.

Kommentér på:
Seletræning af kaninunger? :)

Annonce