{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Sasha Z
Sasha Z
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Han og hun sammen {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg har brug for råd og tips fra nogen som har erfaring med at sætte en han og hun sammen. Min lille Cookie (han) som snart bliver 1 år og er kastreret, har jeg prøvet at sætte sammen med min lille Ulla (hun) på ca. 4 måneder. De har fået lov til at løbe sammen udenfor og gå frit sammen i lejligheden, og indtil i dag, er det ham som har jagtet hende som en sindsyg, og hende som legede med, og hoppede så op til mig når hun fik nok.

I dag hoppede han hen til hende, og hun løb 3 gange rundt om ham, mens hun strintede helt vildt og så lå de ellers ved siden af hinanden. De slikkede lidt hinanden og nappede lidt, men alt sammen stille og rolig opførelse.

Pludselig så hoppede hun på ham, bed sig fast i hans ryg og begyndte at humpe ham. Både forfra og bagfra. Han reagerede ikke på det. I løbet af 25 min. hvor de stille og roligt gik rundt sammen, gjorde hun det 3 gange i 10 sek. tid af gangen.

Er det normalt opførelse? Hvad skal jeg tyde det som? Skal jeg gøre noget ved det?

Håber I har nogen råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han og hun sammen
  • #1   30. maj 2011 det vil være rart og vide hvilket dyr vi snakker om. Om det er kaniner, marsvin eller andet?

• Sasha Z
    Sasha Z Tilmeldt:
    mar 2011

#2   30. maj 2011 Hov undskyld...kaniner smiley

• Sasha Z
    Sasha Z Tilmeldt:
    mar 2011

#4   30. maj 2011 Min dyrlæge foreslog mig ellers at de sagtens kunne gå sammen. De har hver deres bur og hver deres sovested, de er kun sammen når de begge er ude og løbe rundt.
    Så hvis det er dominans, så er det ikke problem? Er de så bare ved at etablere en rangorden?

• #6   30. maj 2011 synes bare ikke det må være fedt for kaninen at skulle leve som underdanig resten af sine dage.. Så hellere holde dem adskilt..

Kaniner oplever ikke følelser på samme måde som mennesker, og derfor har de det helt fint med at gå for sig selv.

men den her diskussion har været oppe MANGE gange -så søg lidt i forum..

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #7   30. maj 2011 Gælder det også kanininer der er søskende? Og selvfølgelig at de alle er hunner, at de ikke kan gå sammen heller?

• Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
    #9   2. jun 2011 Hmm. god viden. Tak for svar. De virker bare så kontaktsøgende, alle kanininer. smiley

Kommentér på:
Han og hun sammen

Annonce