Han og hun sammen {{forumTopicSubject}}
Hej med jer,
Jeg har brug for råd og tips fra nogen som har erfaring med at sætte en han og hun sammen. Min lille Cookie (han) som snart bliver 1 år og er kastreret, har jeg prøvet at sætte sammen med min lille Ulla (hun) på ca. 4 måneder. De har fået lov til at løbe sammen udenfor og gå frit sammen i lejligheden, og indtil i dag, er det ham som har jagtet hende som en sindsyg, og hende som legede med, og hoppede så op til mig når hun fik nok.
I dag hoppede han hen til hende, og hun løb 3 gange rundt om ham, mens hun strintede helt vildt og så lå de ellers ved siden af hinanden. De slikkede lidt hinanden og nappede lidt, men alt sammen stille og rolig opførelse.
Pludselig så hoppede hun på ham, bed sig fast i hans ryg og begyndte at humpe ham. Både forfra og bagfra. Han reagerede ikke på det. I løbet af 25 min. hvor de stille og roligt gik rundt sammen, gjorde hun det 3 gange i 10 sek. tid af gangen.
Er det normalt opførelse? Hvad skal jeg tyde det som? Skal jeg gøre noget ved det?
Håber I har nogen råd
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
mar 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
mar 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
Så hvis det er dominans, så er det ikke problem? Er de så bare ved at etablere en rangorden?
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Kaniner oplever ikke følelser på samme måde som mennesker, og derfor har de det helt fint med at gå for sig selv.
men den her diskussion har været oppe MANGE gange -så søg lidt i forum..
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
maj 2011
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 94
Han og hun sammen