970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Aggressiv kanin Aggressiv kanin

Hej
Vores dejlige og kælen han-kanin som vi har haft siden han var omkring de 8-12 uger og i dag er han 8-10 måneder gammel er nærmest fra den ene dag til den anden blevet ekstrem aggressiv?
Han bed min kæreste i fingeren en dag vi ville give ham nyt mad, da min kæreste stak hånden ned efter mad-skålen.
Når vi har skulle noget har vi fået ham passet af min svigermor hjemme ved hende, og i dag da jeg ville tage ham op bed han efter min hånd og det løde som om han knurrede af mig.
Og vi kan heller ikke få lov til at tage ham op under maven mere som vi altid har kunne siden vi fik ham....
Nogle der har nogle idéer til hvad der sker for vores lille kanin ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aggressiv kanin
  • #1   2. jan 2019 Sikker på at det ER en hankanin? For det der lyder som en kønsmoden hun.

• #2   2. jan 2019 Ja det er en han, sidst vi var til dyrlæge og få ham tjekket og klippet klør. Kunne dyrlægen med 100% sikkerhed sige at vi har en han-kanin 😂

• #3   3. jan 2019 Jeg tænker i har en kanin som er blevet "rigtig voksen" og en god del af den adfærd du beskriver, kan du læse om her https://frikanin.dk/adfaerd-og-sprog

• #4   3. jan 2019 Han er blevet teenager, og har fundet ud af st han er en dreng.
    Jeg ville kastrere en kanin med den adfærd.

Og så undgå at stikke hænderne ned i buret. Hvis i har en løbegård, så slå den op rundt om buret og foder ham i den:) Så har han sit bur som hans frirum.:)

• #5   1. feb 2019 jeg har haft en hankanin igemmen mange år. og han var os en som os kunne finde på og bide mig i ny og nær i buret men det er jeres sted og derfor kan de os vise at det er deres sted og være i fred på smiley visse hanner viser os det er deres måde og være på i det frie natur hvor de bare såls for hunnerne smiley

Kommentér på:
Aggressiv kanin

Annonce