Det er vel det rigtig jeg gør? {{forumTopicSubject}}
Hej GG
Jeg fik en lille dværghamster i onsdags, og han er bare sød! Utroligt hvor meget man kan grine af så lille et dyr
Hos opdrætter har han altid været ret sky og hvæsede af mig, og ville slet ikke nærme sig min hånd. Det har han også gjort, men her i går gjorde han altså fremskridt. Jeg var ovre ved ham det meste af aftenen. han har sådan en hylde (sådan en hvor der går en stige op), han var deroppe på igår. Jeg satte en flad håndryg hen og han kravlede fordigtigt over på min hånd. Også hvis jeg tog en flad hånd ned på bunden, så prøvede han også at gå der. Fik ham også til at spise af hånden.. Jeg er måske lidt for tit med at have hænderne derinde, men dt har virket fra han var sur og hvæsede om morgenen til han spiste af og kravlede på hånden om aftenen..
Men jeg gør vel det rigtige for den bette pus?
Han er vokset utrolig hurtigt, næsten dobbelt størrelse, nogle der ved om det er normalt?
Puuuuh det blev lidt langt
maj 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 18
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Mine rotter har vejer omkring 100 g da jeg fik dem hjem.. de store er nu et halvt år og har rundet de 500g
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 3 Gnavere: 2 Emner: 30 Svar: 46
Må hellere bore hullerne til hans hus lidt større, de er allerede snart for små til at han kan komme derind
Det er vel det rigtig jeg gør?