Er det synd? (kanin) {{forumTopicSubject}}
Halløj alle dejlige GG'ere
Jeg har brug for jeres hjælp da jeg er lidt usikker i min sag. (;
Jeg har en skøøøn DV han på lidt over 4 mrd. han springer let lige/kroget til træning, og det klarer han helt vildt fantastisk. Han springer med stort overskud og man kan se han nyder det! (:
Men jeg prøvede et enkelt spring, selvfølgelig efter han var opvarmet, på 40-50 cm jeg ville se om han kunne, det gjorde han så uden sele og der var absolut ingen tvang overhovedet! Han fløj bare over med lethed. Jeg har ikke gjort det siden, og jeg har selvfølgelig tænkt mig at vendte nogle måneder før jeg går op til middelsvær.
Meeeen jeg satte så et videoklip herind og straks bliver jeg bare spist af en herinde fra, der mener at det er meget synd for kaninen. Hun mener at den er ødelagt.
Jeg mener ikke selv han har taget skade, det var KUN en gang han spring det, og jeg har ikke sprunget højere end let med ham.
Synes i det er synd at jeg gjorde det den ene gang?
I kan evt. se video klippet på min profil (-:
Knus Malle
apr 2010
Følger: 124 Følgere: 119 Gnavere: 3 Emner: 14 Svar: 112
jan 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 34
Netha: Jeg er enig med dig (-:
Risskov: Hvorfor må Netha ikke komme med sin holdning? Det er et frit forum folk må sige hvad de har lyst til. Jeg nævner ikke hvem der "spiste" mig da det er udhængning, men du kan jo selv se det i min video. Valdemut som han hedder er helt sin egen og havde han ikke lyst til at springe det, ja så havde han løbet uden om. Havde han gjort det, så havde jeg ikke fået ham til at springe det igen. (-: Du må gerne skrive pænt en anden gang.
jan 2011
apr 2010
Følger: 124 Følgere: 119 Gnavere: 3 Emner: 14 Svar: 112
jan 2011
Tak til alle dem der har medvirket i denne her diskussion men jeg må sige at det kun var Netha og Stald AM der har lært mig noget. Hvis i vil fortsætte med at hjælpe folk så hold det i en pæn tone ellers kommer i ikke langt. (-:
Fortsat god dag. (-:
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.261
Jeg giver dig helt ret i at kaninen ikke burde springe så højt. Men der findes altså mange måder at skrive det på. Og den du har valgt er langt fra den bedste. Og husk at respekter at andre også gerne vil bidrage med noget i debatten. Det er jo ikke kun DIG og DIN mening det drejer sig om. Det er helt ok at skrive du er uenig, men ikke at komme så direkte på og sige personen bare skal blande sig udenom!
apr 2010
Følger: 182 Følgere: 173 Gnavere: 4 Emner: 26 Svar: 354
apr 2010
Følger: 51 Følgere: 100 Gnavere: 1 Emner: 40 Svar: 748
jan 2011
Derfor stopper jeg diskussionen nu (-:
Er det synd? (kanin)