665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kaninhopning - Begynder. - Hjælp? Kaninhopning - Begynder. - Hjælp?

Hej. (:

Jeg har fået en kanin, og vil gerne til så småt at lære hende at springe, da hun allerede selv er begyndt at "springe" - nok nærmere halv-kravle over mine ben, og ting i haven.

Så jeg vil gerne have alle de råd og alt det vejledning til hvordan man bedst lærer den det, så det er sjovt for begge parter (:

Håber der er nogen kloge Gnaverfolk der kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninhopning - Begynder. - Hjælp?
  • #1   28. apr 2010 det er vildt sjovt at lære sin kanin at springe ;D jeg begyndte for kun en uge siden, og den springer allerede vildt godt smiley hvis du vil kan du gå ind at se dem?

Din kanin skal først og fremest være i ok form ;D og så starter du bare med et spring på ca 5 cm, og lader den springe over ;D hvis den ikke vil skal du prikke lidt til den bagben, og så skulle den gerne løber efter lidt tid, når den har fundet ud af hvad det helt presist skal betyde. Når den så er blevet godt til at springe over springet, kan du altid sætte det højere op smiley held og lykke! man bliver helt glad når man springer med kaniner, fordi de lære det meget hurtigere end man skulle tro(eller det gjorde jeg ihvertfald) smiley

• #2   28. apr 2010 Maria.

Mange tak (:
    Det vil jeg prøve iaften. Hm, tror da hun er i god form, hun er ude 3 gange dagligt, og løbe en tur på nok 10 meter, x 2. Så smiley

Tak for rådene smiley

• #3   28. apr 2010 det lyder helt fint ;D men det er helt utroligt så hurtigt de kan lære det! jeg begyndte jo her for en uge siden, og det var den første kanin jeg nogensinde havde lært at springe smiley og nu går det bar vildt godt smiley

• #4   28. apr 2010 Du kan se meget mere på
    kaninhop.dk
    og kaninliv.dk

Kommentér på:
Kaninhopning - Begynder. - Hjælp?

Annonce