Katte og marsvin ?? Katte og marsvin ??
Hej alle gnaver elskere
Jeg har to super dejlige katte, en main coon og en Hellig birma.
Jeg har siden jeg var helt lille haft marsvin, indtil for 2 år siden. Nu savner jeg bare helt vildt at have sådan en lille hygge trold, og ville hører om i har nogen erfaring, med at have katte og så få et marsvin ?
Tror i måske kattene kunne vænne sig til det, så de evt. kunne være i stuen sammen?
mine katte er ca. 9 mdr. gamle.
gode råd og ideer tages gerne imod
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.259
apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
Tænker nemlig også at når det er et lidt større dyr, så ville de ikke gøre det store. modsat hvis man havde mus, fugl eller hamster...
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Desuden vil dine marsvin jo være i et bur, så kattene kan jo ikke nå dem (medmindre der er tale om et åbent skabsbur), men de vil garanteret synes det er spændede at sidde og kigge på dem
Nu bed jeg mærke i, at du skrev et marsvin... du skal huske, at marsvin er sociale flokdyr, de skal have en burkammerat af samme køn
apr 2011
Havde tænkt mig sådan et normalt tramme bur, hvor der self skal være et hus de kan gemme sig i.
Ja ved godt marsvin er flokdyr, var også meningen jeg ville have to
men havde tænkt på at vende dem til hinanden, og når jeg så ikke er hjemme, så sætte buret ind bag en lukket dør, hvor der self er lys og det hele, men bare så kattene ikke kan komme til den i starten, uden jeg ved hvordan de er sammen... lyder det som en dum ide ?
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2011
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Katte og marsvin ??