{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.577 visninger | Oprettet:

Stine E
Stine E
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Fundet kanin, "give væk" ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Nu har jeg haft en kanin jeg fundet i knapt 2 uger.
Da jeg pt bor hjemme ved mine forældre (der i øvrigt ikke var glade for at jeg havde slæbt den med hjem) har de besluttet sig for at der nu skal ske noget. Og at den fortsat ikke kan være hos os, da min mor reagere allergisk på den smiley Jeg ville ellers gerne beholde den! øv bøv .
Jeg har haft hængt opslag op, men ingen har ringet på den. Så der er nok ikke nogle der savner den.,
Jeg ringede til dyrlægen her til morges for at høre hvor jeg kunne ringe hen for evt at aflevere den så den kunne få et godt hjem. Hun mente at jeg skulle ringe til dyrenes beskyttelse og høre om de vil betale en aflivning.
Det kan jeg simpelthen bare ikke nænne!!!!
Kan det passe der ikke er anden udvej?

Jeg kan selvfølgelig give den væk. Men det er jo ikke sikkert der er nogle der vil have den . Og hvis der ikke er det , har jeg så andre alternativer. Da jeg ikke ønsker den aflivet. Den er ikke ret gammel evt unge/ung kanin, og ekstremt kælen. kan man aflevere den i en dyrehandel eller lign?
Hilfe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fundet kanin, "give væk" ?
  • #1   15. mar 2011 Hej tror godt du kan få en dyrhandler til at tage den med synes du skal vendte med at gøre det da der måske er nogen her inde der godt kunne tænke sig en kanin

• #2   15. mar 2011 Har du fremlyst den nogen steder?
    Altså måske sat en annonce i på gratis sider, sat sedler op næromådet, i supermarkeder o. lign.

Har du det, og ingen har henvendt sig - så står det dig vel egentligt frit for, hvad du gør.. evt. et internat?

Har du ikke fremlyst den - så få det gjort før du gør noget som helst andet.

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#3   15. mar 2011 Sweet leafs apdræt - Som jeg skriver i min tråd

"Jeg har haft hængt opslag op, men ingen har ringet på den. Så der er nok ikke nogle der savner den.,"

Deraf min tråd. Da jeg nu ikke ved hvad jeg skal gøre , da jeg ikke ønsker den aflivet:)

• #4   15. mar 2011 ah det havde jeg ik lige set.

Du har jo så ikke så mange muligheder, når det kommer til stykket.
    Jeg ved ikke hvad der er af internater omkring dig, og hvad deres politik er på området. Men alternativet er jo så, at kan du ikke finde et hjem til den, enten via private eller et internat, så hænger du jo nok på kræet.

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#5   15. mar 2011 Ja men har ikke mulighed for at beholde den hjemme ved mine forældre smiley
    Så hvis internaterne ikke vil "bort adoptere den" og jeg ikke finder nye ejere, så er der jo desværre kun en udvej. Stakkels ninner . Kryds fingre for at jeg finder et nyt hjem til den smiley

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#7   15. mar 2011 kender desværre ikke lige nogle der har lyst til at arbejde i det smiley

• #8   15. mar 2011 hvis der ikke er nogle internater osv. som kan tage imod den og der ikke er nogle private køber til den kan du så ikke beholde den selv dog som udendørs? der er dog lige et par mdr. som den skal stå inde endnu men når det er varmere kan den stå udendørs resten af dens tid :).

dette var blot en ide smiley

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#9   15. mar 2011 Havde også tænkt det samme .
    Dette kan bare ikke lade sig gøre desværre smiley
    Den er ellers så sød!
    Men der går lige noget tid inden jeg selv flytter. Og det kan mine forældre desværre ikke vente på . Ville ellers gerne have haft den med smiley

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#11   15. mar 2011 Har ikke kunne få fat i den lokale kontakt person fre DB.. MEn håber på at få i morgen. For jeg aner ikke hvor er der intenater i omegnen. Og håber de vil lade den adoptere. Da den virker sund og raks smiley

• Stine E
    Stine E Tilmeldt:
    mar 2011

#14   15. mar 2011 Hehe ja det var godt nok en skam smiley

Kommentér på:
Fundet kanin, "give væk" ?

Annonce