6.356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Løbehjul til marsvin...? Løbehjul til marsvin...?

Hello

Vil marsvin få glæde af et løbehjul som dette? http://www.dyrenesno1.dk/marsvin-comfort-hjul-plast-p-6873.html

De er simpelthen så livlige som jeg aldrig har oplevet marsvin før - de tonser rundt i buret og hopper konstant, mens de tonser op og ned fra den ene etage til den anden.

Men ja, kort og godt - vil de få glæde af et løbehjul? Jeg vidste slet ikke man kunne få dem til marsvin, troede ikke de brugte sådan noget.

Mvh. Line

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbehjul til marsvin...?
  • #1   26. apr 2010 det tror jeg ikke... jeg tror ikke at marsvin har så meget behov for at løbe at de vil bruge hjulet hvis du gav dem det

• #2   26. apr 2010 Hmm nej, det er det samme jeg tænker - de gider nok ikke bruge det....?

• #3   26. apr 2010 det skal sateme være et stort løbehjul så.. for det skal være så stort i omkreds, at marsvinet kan løbe i bunden uden at svaje i ryggen.
    Alene den diameter gør, at jeg tvivler på at det ville kunne stå i et bur.

• #4   26. apr 2010 Så holder jeg mig helt fra det smiley Undrede mig bare, i og med det overhovedet blev solgt, om det var noget marsvin brugte

• #5   26. apr 2010 man kan jo sælge alt muligt bras, hvis man kan bilde køberne ind at de ikke kan leve uden smiley

Næh, hold dig endelig til ting de kan suse over, under, igennem osv - det synes de er rigeligt skæg og ballade. Og bare sådan en ting som en papkasse med indgangshuller i, så er underholdningsværdien hjemme.

• #6   26. apr 2010 Jamen det har de RIGELIGT af smiley Så er det jo super, hehe

Tak for hjælpen smiley

• #7   27. apr 2010 Mange af de ting som blir solgt "til marsvin", er alt alt for små til mine fede små dyr ihvertfald smiley

Så et løbehjul ville som Sweet Leaf siger, skulle være pænt stort - og selv der tror jeg de færreste marsvin ville finde det sjovt.

Dine lyder bare til at være glade, så invester hellere i en løbegård så de kan komme ud og brænde krudt af smiley

Kommentér på:
Løbehjul til marsvin...?

Annonce