Marsvin pote Marsvin pote
Hej alle sammen
Min bonus datter har et Marsvin, på knap et år.
Han har fået noget hård hud under poten.
Han er glad, snakker og sludre, fin appetit osv. Så han virker ikke syg. Og klager sig heller ikke ved berøring.
Men Jeg bliver utrolig bekymret for, hvad det kan være, og ved ikke, hvad strategien er herfra.
Mon der er nogen af Jer, det har mere erfaring end mig, og kan hjælpe?
Håbefulde ønsker herfra
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 251
Det kan klippes af, men man skal være MEGET forsigtig med ikke at klippe levende hud med. Det kan smøres med en fed creme også.
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
jun 2018
Følger: 10 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
Dejligt du gav dig tid til at svare. Det betyder alverden.
Jeg tror det måske kan skyldes bundmateriale. Da jeg kom til at køre et andet mærke end vi plejer og det er først kommet derefter.
Men nu er der købt det gamle igen i dag, så krydser vi fingre for det kan hjælpe.
Og så får jeg kiggey lidt på de fusser i aften
jun 2018
Løbegården er sat op og i brug. Men måske jeg skal være endnu mere flittig til at få ham i den
nov 2013
Følgere: 31 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 251
jun 2018
Men der er mange ting at være opmærksomme på, hvis han skal have en ven.
-Kan han overhovedet med en anden han nu? Fordi vi har ingen planer om at skulle avle og få små mini speeder. Det har vi slet ikke erfaring eller viden nok til.
jul 2010
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
jun 2018
Der er sket meget siden jeg havde marsvin som barn
Vi gør vores Aller bedste for at han har det godt og trives, det er vigtigt for os alle.
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
Men dejligt at i passer godt på ham og er gode ved ham
jul 2010
jeg har formidling/internat for marsvin og finder hjem til rigtig mange hanpar. Og jeg sammensætter dem som en lille han unge på 4-8 uger med en voksen. Og det går super godt, langt de fleste trives godt sammen og lever resten af deres liv sammen indtil en dør.
Langt de fleste af disse hanpar kommer ud og bo i 100-120 cm bure. Og det fungere perfekt.
Jeg tror ikke man kan sige om en dame eller en han unge vil bringe en anden han mere glæde end det andet. Marsvin er ikke så kloge hvad det angår, så det er mere om hvad man selv synes som ejer vil være bedst.
jun 2018
Igen tusinde tak for jeres hjælp og erfaring, som jeg har kunne drage god gavn af.
Marsvin pote