{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

HJÆLP! -Marsvin. (AKUT) {{forumTopicSubject}}

Hej!
Min far har passet mine to marsvin her den sidste uges tid, og i den uge har de ikke fået renset ud, der sker så det at jeg kommer herhjem her til aften, og skal til at rense ud hos dem, da jeg opdager at mit ældste marsvin (5-6 år) er næsten helt hårløs under maven, og på ryggen er der en plet på ca. en cm der også er hårløs. Oppe med mellem ørerne mangler der også lidt, og jeg så også en tot falde af. Han er meget rød under fødderne, og virker lidt varm, men han ser ud til at have det fint, han spiser og drikker, og opfører sig som han plejer. Han plejer at være lidt tyk, men nu har han tabt sig meget, og det er sket inden for de seneste par uger. Min anden han kan godt virke lidt dominerende overfor ham, så jeg blev lidt bange for om det var ham der havde gjort ham noget, så jeg flyttede med det samme Lucky (den syge) over i et andet bur, indtil vi har fundet ud af hvad det er, også så han ikke smitter Justy (den anden) hvis det er noget der kan smitte. På Justy er der en meget lille hårløs plet på ryggen, det ligner et lille bid, men jeg ved ikke. Han har ikke tabt sig. Nogen der har bud på hvad det kan være?

Og vi ringer til dyrelægen/kører derud hvis vi ikke finder ud af hvad det er, det er mere så jeg ved hvad jeg skal gøre indtil da!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! -Marsvin. (AKUT)
Kommentér på:
HJÆLP! -Marsvin. (AKUT)

Annonce