{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Kanin vænnes fra udendørs til indenfør {{forumTopicSubject}}

Ja, og skaffet mig en udendørs kanin, men det vidste jeg ikke da jeg sagde ja! /: Det havde jeg jo selvfølelig ikke tænkt over, og det var dumt! -.-

Men nu skal jeg så høre; Hvordan, og hvornår kan jeg vænne hende til at blive indendørs kanin? Min mor vil nemlig helst ikke have udendørs dyr, da de ikke får lige så meget kontakt, som en indendørs kanin gør. *Ingen kommentarer til det, tak*

Men i ville simpelthen hjælpe mig så mega meget! Så, hvornår og hvordan vænner jeg hende til indendørs kanin? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin vænnes fra udendørs til indenfør
  • #1   4. mar 2011 Altså, du skal gøre når det bliver lidt varmere så det ikke bliver alt for stort tempratur skift. men hvis jeg var dig ville jeg lade hende stå ude i denne sommer.. jeg er den type der mener at kaniner burde være udendørs da det er der de har det bedst. + Man er jo også MEGET mere nede hos sin kanin om sommeren. Jeg har også selv en kanin som vi skal have ind snart, men vi lader hende stå sommeren ude også kommer hun ved august og jeg ville råde dig til at gøre det samme smiley Lidt indviklet men ja.

Kommentér på:
Kanin vænnes fra udendørs til indenfør

Annonce