{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mus i dyrehandlere?
  • #1   4. mar 2011 hvis det er til kæl, så køb dem hos en opdrætter istedet for smiley

• #2   4. mar 2011 Hm, jeg troede de fleste dyrhandlere havde mus, det har de i hvert fald her hvor jeg bor. Zoo City har f.eks. mange forskellige slags mus, Lyngby dyrehandel har også en del mus - nu ved jeg så ikke hvor Greve ligger, haha, andet end det er på Sjælland smiley
    Jeg har i sin tid købt mange dejlige dyrehandler mus, og har gode erfaringer med både dyrehandler rotter og dyrehandler mus, men en odrætter er som nævnt også en mulighed smiley

• #3   4. mar 2011 De skal bruges til foder så har ikke tænkt mig at spørge en opdrætter, de ville blive meget kede af det (tror jeg) (:
    Har prøvet at spørge i zoo city men de har ingen pt.
    Lyngby er desværre alt for langt væk men tænkte fra køge til omkring kbh om der var nogle?

• #4   4. mar 2011 Hehe det er rigtigt smiley

Ellers så prøv at melde dig ind på et krypdyrsforum, der sælger de tit mus til foder, det kan være der er nogen i nærheden af dig smiley

• #5   4. mar 2011 Sælger springhalen.dk ikke fodermus efterhånden?
    Ellers er der onlinezoo.dk mener jeg det hedder e.l.

Personligt ville jeg ikke købe hos en dyrehandler. Med mindre jeg vidste det var en krybdyrs nørd der havde den.
    Jeg ville i stedet finde en online forhandler, eller hive fat i en med en stor muse-produktion, så man ved det er dyr der har haft det fornuftigt, og med et godt næringsindhold.

• #6   4. mar 2011 Nu ved jeg godt hvordan mus skal se ud og hvilke nærringsindhold de skal have. så intet problem at overtae en fra en dyrehandler netop med de problemer

• #7   4. mar 2011 Hvordan kan du se på en mus, og den er blevet fodret op på noget lort eller noget ordentligt foder?

Det er der da ingen ander mennesker der kan se bare ved at kigge på dyrene.

• #8   4. mar 2011 Du kan jo se om den er fuldstændig tynd eller tyk
    hvis den er normal, har den fået det den skulle have

• #9   4. mar 2011 Om den er tyk eller tynd har intet med kvaliteten på foderet at gøre smiley

Hvis en mus har fået meget godt foder kan den være tyk.. Hvis den har fået meget fedende skodfoder vil den også være tyk..

Hvis den ikke får nok kvalitets foder vil den være tynd, hvis den ikke får nær så meget skodfoder vil den også ære tynd..

• #10   4. mar 2011 Dine dyr er ikke bedre end det foder du kommer i dine foderdyr.

Og ellers enig med Atli

Kommentér på:
Mus i dyrehandlere?

Annonce