to damer og en kastrat? {{forumTopicSubject}}
Liva og Clinton har jo fået to skønne skønne drenge. De to drenge er taget fra moren idag, og går nu sammen med Omega. Havde håbet de kunne gå med deres far, da han har stået alene siden jul. Men næh.. Han kan slet ikke styre sig. De har gået sammen med Clinton fra i morges, og jeg satte dem hen til Omega her for noget tid siden, da de to små begyndte at klynke helt vildt, og Clinton har sprunget på dem og jagtet dem i buret hele dagen.
Så nu går Clinton igen alene, øv øv. Liva går pt også alene i sit bur, ved siden af Clinton, så de kan gnubbe snuder, når de føler for det og se, høre og lugte hinanden.
Men nu til spørgsmålet! I april igangsætter jeg "projekt skabs-bur", der kommer til at fylde 2m i længden, ca. Jeg har reserveret det smukkeste hun marsvin fra 09, som jeg kan hente i slutningen af maj. Kan det lade sig gøre, at have hende og Liva til at gå sammen, når de er to "ældre" marsvin? Eller skal der en kastrat til for at holde styr på dem? (Er villig til at få Clinton kastreret.)
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
apr 2010
Følger: 29 Følgere: 25 Gnavere: 9 Emner: 51 Svar: 251
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Gnavere: 22 Emner: 12 Svar: 182
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
to damer og en kastrat?