3.783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Indekanin skider over alt help Indekanin skider over alt help

Hej alle sammen

Jeg har 2 kanin unger som har 4 tisse bakker på mit værelse. De har endnu ikke lavet et uheld på gulvet med tis, det er de dygtige nok til at gøre i Bakkerne. Meeen de skider seriøst over alt. Hvad gør jeg? Jeg har hele den ene uge taget hver og en op i Bakken, men de forstår det ikke smiley selvom jeg tager alle pøllerne op i bakken? Hvad kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indekanin skider over alt help
  • #1   3. maj 2018 Bliv ved, eller læg noget på gulvet de gerne må pølle på

• #2   3. maj 2018 Er de kastreret? Kastreret kaniner plejer for det meste at være mere renlige

• #3   3. maj 2018 Nu de er kun 8 uger

• #4   4. maj 2018 Da jeg havde inde kanin havde Blacki kun en bakke i sit bur som han brugte til og skide i. Når han var ude lukkede jeg hans bur op og så gik han af sig selv ind i buret og besørgede. Jeg valgte kun at have denne ene bakke for ikke at forvirre ham med hvor han skulle besørge henne. Og det forstod han faktisk med det samme. Tror desværre du har for mange bakker til dine dyr ville prøve og begrænse det lidt. Og så er der kun og blive ved og øve med dem

• Sabine M
    Sabine M Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #5   8. maj 2018 Jeg har selv 2 kaniner på lidt over 2 år nu. Da de var små og ikke kastreret sked de også alle vegne, ligesom dig selv var de gode nok til at tisse i bakken men de små pøller lå alle steder.
    Problemet blev først 100% løst da de blev kastreret, dog når de er så små så begrænsede jeg det til kun 1 bakker sådanne så de kunne tilpasse sig.

• Bianca S
    Bianca S Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #6   10. maj 2018 Det gjorde mine to unger det første lange stykke tid. Tror det er fordi, de ikke er voksne endnu. Vores tissede flere madrasser og en sofa ned til udsmidning, og så holdt de pludselig op. Vores han blev kastreret og det hjalp også. De kommer stadig til det ved løb, og vi støvsuger dagligt, men det er slet ikke som i starten overhovedet. Vi gennede dem ned fra sengen, og efter nogle dage, hoppede de ikke derop mere. De lærer grænserne at kende på den måde. Men hold kæft hvor var det irriterende.

• Bianca S
    Bianca S Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #7   10. maj 2018 PS: Jeg har en bakke til dem i stuen og gangen, hvor de også kan lide at sidde i halmen nogle gange. Det er deres "helle" udenfor buret. Vi satte bakkerne der, fordi de ellers tissede på gulvet de steder. Hold bakkerne rene! Mine holder op med at gå på toilettet der, når de gerne vil have dem skiftet ! : ) Bær dem over i bakken de gange, du har set, de lige har skidt eller tisset et andet sted. Det er læring for dem.

• #8   11. maj 2018 prøv evt at tage låget af smiley nogle kaniner vil gerne lave pøller "i det fri" smiley

Kommentér på:
Indekanin skider over alt help

Annonce