harekilling {{forumTopicSubject}}
Hejsa syntes bare lige jeg gerne ville ud med det her
Min hund fik i dag fat i en harekilling da jeg var ude og sætte tøj over, han fik ikke dræbt den, da jeg jo stoppede ham, men han fik bidt i den, så jeg kunne få fat på den
der var så hul på det ene bagben af hvad jeg kunne så, så jeg tog den så med ind, og ringede til dyrlæge, for vidste jo ikke hvad jeg skulle gøre med den her harekilling.
Dyrelæge havde jo så svare på fodi det var weekend så jeg skulle ringe til et andet nummer, som jeg så gjorder og fik fat i en som sagde at jeg skulle ringe til dyrenesbeskyttelse og det gjorder jeg, men de har heller ikke åben i weekenden, men svaren sagde så at jeg skulle ringe til falck og det gjorder jeg så, og snakkede med en man der spurgte ind til hvor jeg boede og hvordan harekillingene havde det, og hvad jeg kunne se uden på havde den kun fået sår på benet men ved jo så ikke om der var sket den noget inden i, men jeg hørte ham så om hvornår de ville hente den, men det vidste han ikke for de havde ikke nogen vogn, så jeg måtte bare vente på dem, men da jeg så kan ind til harkillinge som var i en trandsportkasse var det sket, der var ikke noget liv i den.
Det jeg vil med det her er at jeg syntes godt nok man skal meget igennem for at få fat i de rigtige og der gå langtid før de kan hente dyret
apr 2010
Følger: 758 Følgere: 744 Gnavere: 6 Emner: 68 Svar: 899
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Gnavere: 6 Emner: 14 Svar: 81
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 3 Svar: 4
har en veninde der fandt 4 harkillinger som vare blevet forladt..
huset var ubeboet, og min veninde sku så flytte ind.
haremor forlod desværre killingerne..
næsten lige meget hvad man gør, når de er i den alder, er de dømt til døden.. det var den melding hun fik af en ekspert inde for området.
-hvis falck hentede dem, blev det aflivet med det samme.
-passer man den selv, bliver den tam og kan ikk komme i det fri igen ..
så "hænger" man på den resten af dens liv.
-og mange folk vil ikk ha dem ind i "bonde'zoo"
så min kæreste måtte ud og aflive dem
det skære virkelig i en, når man intet kan gøre for sådan en bette bebs .
held og lykke med den lille bebs (:
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.259
apr 2010