{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

harekilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa syntes bare lige jeg gerne ville ud med det her smiley

Min hund fik i dag fat i en harekilling da jeg var ude og sætte tøj over, han fik ikke dræbt den, da jeg jo stoppede ham, men han fik bidt i den, så jeg kunne få fat på den smiley der var så hul på det ene bagben af hvad jeg kunne så, så jeg tog den så med ind, og ringede til dyrlæge, for vidste jo ikke hvad jeg skulle gøre med den her harekilling.
Dyrelæge havde jo så svare på fodi det var weekend så jeg skulle ringe til et andet nummer, som jeg så gjorder og fik fat i en som sagde at jeg skulle ringe til dyrenesbeskyttelse og det gjorder jeg, men de har heller ikke åben i weekenden, men svaren sagde så at jeg skulle ringe til falck og det gjorder jeg så, og snakkede med en man der spurgte ind til hvor jeg boede og hvordan harekillingene havde det, og hvad jeg kunne se uden på havde den kun fået sår på benet men ved jo så ikke om der var sket den noget inden i, men jeg hørte ham så om hvornår de ville hente den, men det vidste han ikke for de havde ikke nogen vogn, så jeg måtte bare vente på dem, men da jeg så kan ind til harkillinge som var i en trandsportkasse var det sket, der var ikke noget liv i den. smiley

Det jeg vil med det her er at jeg syntes godt nok man skal meget igennem for at få fat i de rigtige og der gå langtid før de kan hente dyret smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  harekilling
  • #1   25. apr 2010 Det var da for dårligt smiley

• #2   25. apr 2010 Ja ikke, syntes jeg også, kunne faktisk lige så godt havde ladt den ligge smiley kunne jeg så aldrig finde på, men af lige vel.

• #3   25. apr 2010

har en veninde der fandt 4 harkillinger som vare blevet forladt..
    huset var ubeboet, og min veninde sku så flytte ind.

haremor forlod desværre killingerne..

næsten lige meget hvad man gør, når de er i den alder, er de dømt til døden.. det var den melding hun fik af en ekspert inde for området.
    -hvis falck hentede dem, blev det aflivet med det samme.
    -passer man den selv, bliver den tam og kan ikk komme i det fri igen ..
    så "hænger" man på den resten af dens liv.
    -og mange folk vil ikk ha dem ind i "bonde'zoo"

så min kæreste måtte ud og aflive dem smiley
    det skære virkelig i en, når man intet kan gøre for sådan en bette bebs .

held og lykke med den lille bebs (:

• #4   25. apr 2010 Falck ville afleverer den til nogen som havde forsand på dem, men den nåede ikke at overleve til de kom smiley

• #5   25. apr 2010 ille jeg også hvis jeg havde haft en bil, men har jeg ikke smiley

• #6   25. apr 2010 ;( Så den lille stakkels lå bare der og jeg kunne ikke gøre noget, det er altså rigtig hårdt syntes jeg. Også havde jeg enda ringet til falck igen for at aflyse da den nu var død. Også gik jeg med hunden også ved en 14.30 tiden kom de af lige vel sagde min kæreste, havde ellers snakket med en anden man at han nok skulle aflyse ´? Klovn

• #7   25. apr 2010 HAr heller ikke set min hund gøre det før, og gør det heller ikke normalt, men vores kat havde fået fat i den og så troede han vel at det var legetøj og han er så jaloux så det har nok været fordi katten havde den så skulle han desværre også smiley

• #8   26. apr 2010 Jeg fandt engang en vóksen fugl i haven. Den kunne ikke flyve og dens ben sad helt skævt. De var vreddet helt om og brækket og det var som om benene var døde! Men så ringede til en vildplejestation som sagde jeg bare skulle lægge den ud og naturen der hvor jeg havde fundet den og så bare lade dne ligge og dø!!! Det ville jeg ikke men den døde desværre alligevel. Det skal lige siges at den døde i mine hænder mens jeg holdte den! :'o

• #9   26. apr 2010 Ja, det er lidt vildt, hvis man bare skal gøre det, hvad skal man så have dem for ?

Kommentér på:
harekilling

Annonce