{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

Viden om jordegern - dem der ved noget {{forumTopicSubject}}

Hej alle der ude. Jeg er en 14-årig pige som vildt godt kunne tænke sig et jordegeren smiley Syntes de er vildt søde og de der men ved overhovedet ingenting om dem smiley Så inden jeg vil begynde at spørge mine forældre ad så vil jeg godt lige spørge jer om hvad der er rart af vide når man skal ha' sådan et jordegeren som fx. hvordan skal de passes ? Er der noget special foder de skal have ? hvor tit skal de ha' skiftet bur ? skal de have savsmuld at ggå på eller ? Hvad koster det at anskaffe sig et jordegeren ?

Mvh Mini stalden - Tenna Villadsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viden om jordegern - dem der ved noget
  • #1   17. feb 2011 Tottemor det bliver heller ik lige nu jeg skal ha' et egern det er bare fordi jeg har i laaaaaaang tid godt kunne tænke mig et jordegern smiley men tror der kommer ihvertfald til at gå et år inden jeg skal ha' et jordegern smiley

• #2   17. feb 2011 "Jordegern kræver et højt bur, minimumskravene til et enkelt individ er 1m højt, 1m bredt og ½m dybt. Til et par kræves væsentlig mere plads da jordegern er meget territoriale og den dominerede skal have mulighed for at kunne stikke af da det ellers kan ende i dødsfald."

Fandt jeg smiley

• #3   17. feb 2011 Søg på "jordegern" på google, eller hvis du ikke har noget imod engelsk, så prøv "chipmunk".

Der burde være massere af materiale der ude.
    Her ud over er der kommet en bog på dansk der hedder noget i stil med "Egern" af Michael O. Jørgensen (mener det er det han hedder).
    Det var måske et meget godt sted at starte

Kommentér på:
Viden om jordegern - dem der ved noget

Annonce