{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Marsvin?? {{forumTopicSubject}}

Fik foræret et marsvin for nogle måneder siden, som oprindeligt var købt til en lille dreng.. men han var for hård ved den, og derfor måtte de af med det.. jeg fik ondt af det, og tog imod det, selvom jeg aldrig har haft planer om at skulle ha et marsvin..

Har efterfølgende været ude og investere i nyt bur, osv. til den.. men fandt så ud af for nylig at de ikke trives alene.. men at de også kun kan gå sammen som hanner hvis de har gjort det siden de var små.. og det er et han marsvin jeg har.. er den eneste mulighed at få den kastereret? Er studerende og har hest så er i forvejen ikke ret meget hjemme, så den er meget alene i buret..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin??
  • #2   29. jan 2011 Afhængig af dens alder kan du også købe en lille hanunge og sætte sammen med ham.

Den med at de skal have gået sammen fra de er små, er en skrøne.

• #3   29. jan 2011 Den sikre løsning er helt klart at få de kastreret. MAn kan som fancy sskriver også sætte den sammen med en hanunge, men der er ingen garanti for, at det kan lykkes. Jeg ville i hvertfald sørge for at finde en opdrætter og få en hanunge fra og få en aftale i stand med at kunne retunere ungen, hvis de ikke kan fungere sammen smiley

Held og lykke med projektet.

• #4   29. jan 2011 Okay.. jamen hvis jeg så anskaffer mig en han unge, kan jeg så være sikker på hvis de det første døgns tid ikke er kommet op og slås, at der så ikke sker noget??

• #5   29. jan 2011 Nej. Ofte vil problemer først vise sig når den lille hanunge bliver større og muligvis vil forsøge at komme til at bestemme. Men man kan ikke vide det på forhånd om det vil ske eller ej.
    De kan også gå i fred og fordragelighed hele livet, det er ikke til at forudsige.

• #6   29. jan 2011 Men det er vel dumt så? ved ikke hvor meget sådanne marsvin kommer op at slås, men hvis de risikere at gøre skade på hinanden er det vel ikke nogen god ide..

• #7   30. jan 2011 Det er bedre at forsøge med en hanunge end at lade ham gå alene og blive deprimeret smiley

Kommentér på:
Marsvin??

Annonce