Hø-success ;-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en hunkanin, der aldrig rigtig har været så vild med hø. Jeg har virkelig prøvet mange ting; sætte hende ned i foder fordi jeg troede hun ikke var sulten nok, skiftet fra hø fra landmanden til enghø fra dyrehandleren, fra enghø fra dyrehandleren til hø indkøbt via. min dyrelæge, tilbage til hø fra landmanden osv. Uanset hvilket hø jeg fodrede med, brugte hun gerne flere dage på at tømme en almindelig høkugle, og var generelt aldrig særlig interesseret i det. Men igår købte jeg en pakke tætpresset enghø fra Super Brugsen, og nu kan i tro at der bliver gumlet og smasket i buret, dét er noget der behager damen. Sjovt som en kanin kan være kræsen i hø Det har jeg lige godt aldrig prøvet før.
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg kan også mærke på mine kaniner, at kvaliteten af hø betyder en hel del. Hvis høballen er knap så god, spiser de ikke nær så meget, som hvis det er en supergod balle med masser af urter og det er rigtig grønt. De får landmandshø og der kan kvaliteten godt variere lidt fra balle til balle.
Men jeg har også haft en kanin, som ikke spiste specielt meget hø, uanset hvad jeg prøvede. Hun er dog gået bort nu, tandfejl..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 758 Følgere: 744 Gnavere: 6 Emner: 68 Svar: 899
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Bare pas på og tjek bunden. Nogen gange er det nemlig muggent
Hø-success ;-)