1.004 visninger
|
Oprettet:
Hamster på kur {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået mig en hamster
Ved ikke om den bare er fed eller om den er gravid
Dem jeg fik den af vidste ikke om det var en han eller en hun, men jeg er kommet frem til at det er en dreng ved at se på billeder på nettet og kigget på den.
Men han er bare vildt fed altså Virkelig fed, han har taget 10 gram på igen på 14 dage, han er frisk og løber i sit hjul og i din bold og er meget aktiv.
Hvordan sætter man en dværg hamster på kur ?
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 4 Emner: 10 Svar: 55
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 58 Gnavere: 13 Emner: 42 Svar: 362
jun 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 3 Emner: 8 Svar: 82
apr 2010
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
Og i og med han er det er der ikke en specifik str. eller vægt han bør have, når han ellers er frisk, aktiv og trivedes.
Du kan læse mere om hvad hybrid dværhamster betyder her:
http://www.hamsterland.dk/hybrider.htm
Mvh.
apr 2010
Tænkte nemlig at det ville være svært at sætte en hamster på kur, da den jo tager maden og gemmer den og man ved jo ikke hvor meget af det den spiser, han er bare kugle rund hehe.
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Gnavere: 12 Emner: 11 Svar: 342
I din drengs tilfælde en stor kropsbygning.
Men nej man kan ikke sætte dem på kur i alm. forstand med mindre mad.
Men hvis der jordnødder og johannes brød i hans foder kan du sortere dem fra,og give ham dem som godbidder i stedet. Men kun 1 ting/stykke pr ag (og ikke 1 af,hver)
Eller som en af de andre siger et ensartet foder med det hele i, det feder også mindre.
Det kan ikke skade at prøve, men så længe han er aktiv og trivedes behøver han ikke tabe sig og det er heller ikke sikkert han gør alligevel da han jo er hybrid.
Kan godt være avler kalder ham sibirisk, men hvis du kalder ham hybrid, hvilket er hvad han er så slipper du for "pegefingre" om at sibiriske ikke reelt findes
Og hold dig fra at avle på ham af samme årsag.
(skal forståes venligt ment for dyrenes helbreds skyld)
apr 2010
Hamster på kur