Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MArsvin - lege
  • #1   1. jan 2011 Du kan lære dem tricks. Fx. at stå på bagben og dreje rundt om sig selv smiley Ellers så bare lade dem tosse rundt på gulvet.

Noget jeg har gjort før er at bygge en labyrint af bøger eller VHS film. Og så lægge noget lækkert i en ende af labyrinten. Så skal både de og du nok blive underholdt hehe ;D

• #2   1. jan 2011 Vil du lege, - så køb dig noget legetøj.
    - Dyr er ikke legetøj.

Jeg har ikke så tit mine oppe, - jeg foretrækker i stedet for at give dem et stort spændende bur, og nyder at se dem lege og udforske tingene, - eller hygge med en bunke lækkert grønt smiley

• #3   1. jan 2011 Rollo: Tror heller ikke hun mener "Juhuuu lad os kaste rundt med marsvinet" når hun siger lege. Altså mere fx. som med en hund. Den kan man lege med ved at lege apport, tricks osv... og med katte kan man lege med dem med en snor eller sådan. Man kan jo ikke sige: "Hey, jeg kan se du og dit kæledyr har det sjovt sammen! FY FY! Dyr er ikke legetøj!" smiley

Nej, jeg ved marsvin ikke just er nogle dyr man kan lege med, men hendes spørgsmål kan jo også forstås (som jeg tror det skal forstås) som om at hun spørger om man kan lave noget sjovt med margrisen. (;

• #4   2. jan 2011 ja jeg har tænkt på det med trick men jeg tor ik at kan og ved i hvordan jeg skal lre dem det

• #5   2. jan 2011 Drej rundt i cirkel:
    1. Tag en godbid (et lille stykke gulerod, agurk eller andet) og hav den foran snuden på marsvinet og før den langsom rundt om sig selv imens du siger "cirkel" "cirkel" eller "Rundt" "rundt" eller hvad ud nu synes. Når marsvinet er en hel omgang om sig selv får den lov til at få godbidden mens du roser. Derefter giver du den en lille "tænkepause" på 20-30 sekunder før du gentager det samme igen. Til sidst vil den lære at når du giver kommandoen skal den dreje rundt om sig selv. Og HUSK at stoppe i god tid. Altså træn ikke mere end 5-10 min ellers begynder den at miste interresen for det.

• #6   3. jan 2011 * Vegetaren & Livsnyderen *
    Ok tak jeg har prøvet det nu men når jeg gør det vil han bare have øje på en hel masse andet istedet for at koncentrer sig om mig smiley

• #7   3. jan 2011 husk det skal være hans yndlingsgodbid og du skal nærmest røre hans snude med godbidden mens du fører rundt

• #8   3. jan 2011 Marsvin er ikke ligefrem de nemmeste til at lære trick og det er ikke det man normalt gør ved marsvin.

Tror kaniner og hunde er lettere og lærer tricks end marsvin.

• #9   3. jan 2011 Sortfod: Hvis man har lysten og tålmodigheden kan de sagtens lære tricks. (; Det er bare begrænset hvor meget man kan lære dem

• #10   3. jan 2011 * Vegetaren & Livsnyderen *
    ok tak det vil jeg lige prøve igen så imorgen ;D

• #11   3. jan 2011 oka ;D

• #12   2. dec 2012 Jeg syns det er fint at have et marsvin ham er hvid og er elbino og han er den mest tosset marsvin jeg ved ikke hvordan man lære den tricks

• #13   2. dec 2012 Julie T: Marsvin er flokdyr og man bør altid havde 2 sammen

Kommentér på:
MArsvin - lege

Annonce