1.081 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Forskellige ''racer'' marsvin Forskellige ''racer'' marsvin

Ja, jeg har jo altid haft kaniner siden jeg var helt lille, men var for nogen dage siden hos en veninde som lige havde fået sig 2 marsvinedrenge, og må da indrømme at jeg syntes at de var virkeligt søde, og så kom jeg til at undre mig (Hvad jeg jo tit gør hehe). Hvilke forskellige typer eller racer er der egentlig hos marsvin? altså ligesom der er hermelin, dværgvædder og lign. hos kaniner? Og hvad kendetegner dem?

Har aldrig haft marsvin i mit liv så aner ingenting hehe og kan ikke lade være med at være nysgerrig når nu veninden har sådan nogle søde pusXD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellige ''racer'' marsvin
  • #1   5. dec 2010 Der er rigtig mange racer så det er uoverskueligt at remse dem alle op.
    Der er både ruhårede racer, langhårede, korthårede mfl. som dækker over en hel masse forskellige racer.

Er det noget man er interesseret i at finde ud af mere om, har DMK en standard hvor racerne er beskrevet og nogle med billede: (link fjernet) men det er nok lidt meget når det bare er nysgerrighed hehe smiley

• #2   5. dec 2010 ellers er det bare at lægge vejen omkring en udstilling.. der vil rigtigt mange forskellige racer være repræsenteret.

• #3   5. dec 2010 Ellers kunne man jo også bare kigge på de forskellige avlers sider, og se dyrene dér smiley

Kommentér på:
Forskellige ''racer'' marsvin

Annonce