Mærke unger i maven på drægtig kanin {{forumTopicSubject}}
Jeg er nysgerrig på om I har oplevet at kunne mærke unger, når I har holdt hånden på maven af jeres drægtige hunkanin? og hvor lang tid før fødsel har I kunnet mærke liv?
Jeg mindes at have oplevet det to gange, hvor jeg kunne mærke ungerne bevæge sig i maven, men det er flere år siden, så jeg kan simpelthen ikke huske hvor lang tid før fødselerne at jeg kunne mærke noget.
Mille er nu 25 dage henne og er blevet godt tyk. Jeg har ikke kunnet mærke liv endnu, men er spændt på om jeg kan mærke noget de næste par dage.
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 7 Gnavere: 2 Svar: 71
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 215 Gnavere: 31 Emner: 53 Svar: 1.080
- Men hvad ved jeg, jeg har kun avlet siden 2004 😁
Jeg har kunnet se det på mine indendørskaniner, hvis de lå helt ned på siden, og kun i den allersidste del op til fødslen, at ungerne bevægede sig i maven, jeg bruger ikke tid på at studere maven, og rører dem ikke, når jeg har konstateret de er drægtige
Jeg venter kuld nr 66 i næste uge 🙏 Min lille pige der skal være mor for første gang, vil absolut ikke røres på maven, og hun spurter stadig rundt i løbegården 😅
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 7 Gnavere: 2 Svar: 71
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
Det kræver øvelse for at man kan stille tidlige drægtighedsdiagnoser. Og mn blive snydt af fosterdød, således at en tidlig drægtighed alligevel ikke medfører fødsel af fuldbårne unger.
Mærke unger i maven på drægtig kanin