Kaninunger {{forumTopicSubject}}
Hvilke racer er nemmest at få solgt
Dværgvædder kappetegnet
Hollænder
Løvehoved
Brun Zobel dværgvædder
S/g og s/h japaner
Hermelin
Hvilke racer er nemmest at få solgt
Dværgvædder kappetegnet
Hollænder
Løvehoved
Brun Zobel dværgvædder
S/g og s/h japaner
Hermelin
Spar penge på din forsikring
sep 2013
Følger: 92 Følgere: 113 Gnavere: 12 Emner: 64 Svar: 239
apr 2010
Følger: 69 Følgere: 142 Gnavere: 12 Emner: 65 Svar: 551
jeg har heller ikke problemer med og få solgt dem der skal videre.
men der er så heller ikke så mange i DK der avler løvehoved i S/H japanertegnet.
og mine hermeliner i chinchilla er jeg kun lige startet med.
de er indkøbt til og forbedre på mine løver.
men også en smule hermelin kuld i ny og næ.
Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
Det hele handler om hvordan man selv fremstår som sælger, ungernes temperament og ofte spiller farven også en rolle.
Og så er det selvfølgelig vigtigt med en god og beskrivende tekst om ungerne, og nogle gode billeder, som fanger købernes interesse.
nov 2015
Følger: 24 Følgere: 23 Gnavere: 2 Emner: 13 Svar: 23
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
Alle dine spørgsmål handler om populære racer, hvilke unger der er 'nemmest' at få solgt. Og allerede der lyser alle mine lamper, og allerede der har jeg sat folk lidt i boks. Desværre Som en meget useriøs opdrætter der kun påtænker hvordan det bedst økonomisk kan betale sig.
For man skal jo opdrætte det man selv syntes er flot osv. og ikke hvad andre syntes. Kan ikke lide, dem som opdrætter efter en bestemt mode fordi man ønsker flest kunder - og flere penge i kassen. Tror du skal sætte dig ned og finde ud af hvad du faktisk vil, hvad ønsker du at opnå! Hvad ønsker du at blive husket for/fremstå som.
Hvilke kaniner kan du lide, det er jo dig der skal arbejde med dem. Og omgås dem hver eneste dag. Find hvad du brænder for og har lyst til at have i stalden.
Og tror ikke som sådan på det med der er én race som er letter at sælge end andre. Da det kommer meget an på andre ting, hvad folk selv er til - hvordan dine unger er. Hvordan du er osv.
Selv har vi brune hollænder, og har aldrig haft problemer med at sælge dem. Men nu er det meget sjældent at vi sælger nogle unger. Da vi udstiller, og syntes der er kælekaniner nok på marked. Så vores kundekræse er helst kun andre DK medlemmer.
Alt held og lykke
nov 2015
Følger: 24 Følgere: 23 Gnavere: 2 Emner: 13 Svar: 23
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
Kaninunger