{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville man kunne det?
  • #1   21. aug 2010 Går ud fra at der er tale om kaniner smiley

Jeg har gjort det en del gange smiley Mine kaniner stod i et skur, men ikke frostfrit. De fik ekstra hø og der var ingen problemer medmindre ungerne hang fast i hunnens dievorter og blev slæbt ud. Derfor vil jeg sige, at de kræver, at man tjekker buret lidt oftere for at kunne ligge unger, der evt. er blevet trukket ud, tilbage i den varme rede smiley

Jeg fik at vide af en gammel avler, at man ofte fik større kuld om vinteren. Om der var noget hold i det ved jeg nu ikke helt om jeg vil sige smiley Men er klart en fordel, for hvis der f.eks. kun kommer en unge, er det nok usandsynligt at den selv kan holde varmen i reden med frostgrader.

Vil så også sige, at der vidst indenfor vædderracerne kan opstå problemer med at ørerne bliver kuldslået og ikke bliver så lange, som normalt og derfor kan være senere til at lægge sig ned

• #2   21. aug 2010 man kan godt, men man skal være obs på at der er stor chance for nogen af dem dør. Jeg fik et kuld d 11 januar 2008, hvor der var ret koldt, jeg fik 4 unger, men da de var 3 dage gamle var den ene kommet ud fra reden og død, senere den dag var den næste faldet ud, men han blev fundet i tide til at overleve. Derefter flyttede vi dem indenfor

• #3   21. aug 2010 vil være glad hvis der havde været en lidt mere sigende overskrift smiley

• #4   21. aug 2010 Vinterkuld vil jeg ikke anbefale smiley Af hensyn til at nogle kaninernes (dværg vædder) øre kan have svært ved at lægge sig på grund af kulde. Også ganske enkelt fordi der er så koldt ;o) og der er større risiko for at ungerne dør af kulde

• #5   21. aug 2010 det var også det jeg tænkte smiley

• #6   25. aug 2010 Jeg laver altid vinterkuld.. Som Nanna skriver har ørerne svært ved at ligge sig ned, men det er jeg nu ret ligeglad med smiley

Jeg har altid vinterkuld, og kan simpelhent ikke undvære dem smiley
    (Fik mit første vinterkuld i 2003, og har haft lige siden)
    Er hunnerne gode moderdyr, så dør ungerne ikke af kulde..

Kommentér på:
ville man kunne det?

Annonce