{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der babyer!
  • #1   18. apr 2015 Hvor fint smiley

• #2   18. apr 2015 Hvor fine! smiley Løve-babyer! smiley

• #3   18. apr 2015 Tillykke smiley Min kanin vil DSV ikke parres øv

• BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #4   18. apr 2015 Jeg sammenlignede lige den største med den mindste, og det ser ud til, at den lille skal flaskes op. Den er meget lille i forhold til den anden, og har ikke samme runding på maven efter mad, som de andre har smiley Den har lagt nederst i bunken de 2 gange jeg har tjekket til dem, så noget siger mig, at den ikke får lov at komme til maden ligeså meget som de andre smiley

• BlueBunnies

#6   18. apr 2015 Jeg ønsker ikke at vente et par dage, da jeg ikke vil sætte dens liv på spil.
    Jeg vurdere selv, at det er bedst at hjælpe den, inden det er for sent. smiley
    Den ligger altid nedenunder de andre, så for mig virker det som om, at den slet ikke kan komme til fordi, at de andre er så store i forhold til den.
    Jeg køber modermælkserstatning imorgen, og så lægger jeg den til morkanin også. Så kan jeg kun sige, at jeg har gjort hvad jeg kunne smiley

- den ser større ud på billedet, da den strækker sig. smiley

profilbillede
  • BlueBunnies

#8   19. apr 2015 Ungen levede i dag og virkede livlig. Den lå igen nederst, og havde ikke en fin mælkemave, så der blev købt mælkeerstatning her i dag, som den var ret ivrig efter at få, så jeg tror, at det var den rette beslutning af hjælpe lidt til smiley
    De andre lever i bedste velgående og har fine mælkemaver.

Håber virkelig at den bette overlever smiley

Kommentér på:
Så er der babyer!

Annonce