{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan drægtig hun kanin flytte bur?
  • #1   31. mar 2015 Jeg ville ikke gøre det da det, kan ende med hun stresser og det ender ja bare galt så vent til ungerne har trampet reden ned til du skifter bure smiley

• #2   31. mar 2015 Okay så gør jeg det smiley

• #3   31. mar 2015 Det kan du godt, vil jeg mene smiley

• #4   31. mar 2015 Hvorfor finder man ikke ud af sådan noget inden man parre kaninen op?

• #6   31. mar 2015 Jeg lader bare vær'. Det er bedst for hende og hun skal ikke stresses.

• #7   31. mar 2015 Jeg ville godt turde 13 dage før. Jeg havde en i et stort bur for et år siden, der kun fødte døde unger, hvorimod hendes søster ventede kuld og sad i et mindre bur. Så byttede jeg rundt på dem, og det gik super, men mine kaniner er også meget tamme og tillidsfulde.... og stresser ikke særlig nemt!

• #8   1. apr 2015 Mine skifter generelt rundt i burene, afhængig af hvad der lige passer mig - fx hvis jeg har en som trænger til lidt ekstra kontakt og derfor skal sidde i et af de bure i midten som er nemmest og andre som er nemmere at få kontakt til og ud osv. som så kan tåle at sidde nederst osv. - bliver mine parret op sætter jeg dem helst i de bure jeg tænker de skal bo i men jeg skifter da også burene senest en uge før forventet fødsel, hvor de da også har lidt omrokering.

Men det handler nok også om hvad kaninerne er vant til etc - 2 uger før forventet fødsel ville jeg godt turde flytte en kanin.

Jeg havde en som jeg fik tidligere i år, hvor den iflg sælger var 'syg i hovedet' og deslige og egentligt bare trængte til en rolig hånd og lidt tålmodighed - hun var godt på vej, vælger at parre hende op og to uger før fødsel rykkede jeg hende indenfor - fra garagen til mit kontor, hvor der sker en del mere. Hun har taget det HELT cool og er nået dertil hvor vi kan snakke, nusse og hygge og hun synes det er mega hyggeligt med al den opmærksomhed smiley
    - Kunne godt mærke på hende at hun ville ta' det helt cool.

Selvfølgelig skal man vurdere sin kanin og passe på ikke at stresse den, men alt med måde - de fleste af mine nuværende hunner ville jeg sagtens kunne rykke rundt på to uger før forventet fødsel, bare de fik mad og nus, så er mine 'små tykke grise' glade smiley

• #9   1. apr 2015 Min kanin er en smule sur her i drægtighedsperioden, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre smiley smiley

• #10   1. apr 2015 Hvad synes i?

Kommentér på:
Kan drægtig hun kanin flytte bur?

Annonce