Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genetik hos kaniner
  • #1   14. feb 2015 Uha det lyder vildt spændene. Ikke mit speciale, men jeg vil gerne følge med:-)

• #2   15. feb 2015 Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe. Hvad er problemet? smiley

• #3   15. feb 2015 Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe. Hvad er problemet? smiley

• #4   15. feb 2015 Det er om hvad jeg kan forvente af farve:)
    Tænkte at hvis man puttede en albino rex på min dalmatiner hun, ville kun hendes farvegener træde i kræft hos ungerne? Da albinoer vist er en ''fejl farve'' så de videre giver ikke farve på denne side?
    Så tænkte jeg på om det så giver større sandsynlighed for at ungerne får farven fra moderen?:)
    Forstår du hvad jeg mener? smiley
    Er jeg helt gal på den? ;P
    (Der er kun sort dalm. på hendes side?

smiley

• #5   15. feb 2015 Albino er ikke mere fejl end alle andre farver der er fremavlet. De har bare ikke noget pigment.
    Men albino er recessiv. Dvs at der skal være 2 gener før albino kommer til udtryk. Så unger skal både have et albino gen fra mor, og et fra far. Jeg ved ikke hvad dalmatiner er, da jeg ikke er inde i kanin genetik, men er den dominant, vil ungerne blive dalmatiner. Er den recessiv, får ungerne en anden farve.

• #6   15. feb 2015 Arrh tak!:D

• #8   16. feb 2015 Okaay så skal jeg ik bruge hvid på hende ihvertfald;)
    Men sort er bare en MEGET dominerende farve. Og kunne godt forstille mig at der ville komme mange sorte uger og dem der så bliver dalmatiner, enten ik er særlig gode eller schecke smiley
    Men det er jo et sats ;D
    Tak for svar;)

Har faktisk fundet en skøn dalma. dreng til hende, men han står bare i Jylland-.-' Og transporten er åbenbart svar at finde;(
    Men altid godt at have nogle mulighedder;)

• #10   17. feb 2015 Hehe tja.. det kan godt være at du har ret i, at jeg må have fat i nogle andre plettede;)
    Men ja, det er faktisk skide svært at finde noget transport for mig lige nu -.-' smiley
    Har endda været ude med søgen i rigtig god tid, over 1 måned før:o
    Der er dog en som gerne vil tage hende til jylland, midt i næste måned. Men kan ik sende hende derover, når jeg ik har fundet transport til hende hjem igen, en uges tid senere:/

• #12   18. feb 2015 Ja det jo lige det;)
    Ville have været lækkert hvis du kunne;P Men må bare håbe at der er en som skal den vej på et tidspunkt;)

En helt anden ting smiley
    Har du set dine børnebørn? smiley
    Fanny fik unger i oktober, sidste år. Har selv beholdt to afkom, og oprettet gallerier med dem;D
    Faren er Tristan fra Susan Comitre ;D

• #14   19. feb 2015 Hihi smiley De er så skønne!<3 Tak for dine søde kommentar hos dem og Fanny tøsen;P<3
    Har tilmeldt dem til forårs-udstilling i Marts, glæder mig utrolig meget til at se hvad de får smiley Har ventet næste 5 mdr. på den weekend
    Har to Dalmatiner drenge efter Nikita, der også skal med smiley
    Denne gang prøver jeg så at udstiller jeg dem samlet i én gruppe. Ved ik om det en fordel at der er 4?;) Men det første gang jeg prøver det, også med mine hjemmeavlede basser;P
    Men nu må man bare vente smiley

• #16   19. feb 2015 Nårh for dælen smiley
    Ej, det jeg sgu ked af at høre smiley
    Du ligger dælme også inde med nogle lækre basser 'og basseinder smiley Håber du kommer igen på et tidspunkt:D

Fanny er blevet utrolig smuk!;D Hun er virkelig blød og lækker;P
    Men efter hun fik unger, tog hun en del på og er blevet MEGET madglad:O
    Så hun skal kun bruges til avl fremover:)

• #18   23. feb 2015 Det sgu fair nok smiley
    Glæder mig utrolig meget til at se dine kommende guld klumper:D
    Og ik mindst, alle de andre godter du gemmer i posen smiley
    Dejligt hvis du kan få noget ud af hende fra mig ;P

Hvis man har mange ting der skal stå på deres galleri, som os avlere har, så er det faktisk en del skriveri og det har også fået mig til at udskyde det hele tiden smiley

• #20   24. feb 2015 Hvor er det dejligt at høre!.. smiley
    Hendes forældre er også kæmpe kælepotter :D<3 Har stadig hendes far siddende, og han elsker virkelig også at blive nusset i pande! Amen der findes slet ikke noget bedre i hans verden ;P
    Elsker når de bliver så tamme, at de kommer over med det samme og de VIL bare kæles og snakkes med smiley

Der er så mange avlere der bare får flere og flere unger, så de når aldrig rigtig at blive tamme hos dem smiley Det synd! smiley
    Men krydser fingre for at dine basser bliver mere kontaktsøgende smiley smiley

• #22   26. feb 2015 Ja det helt sikkert! ;D

Man skal virkelig have meget tålmodighed når man skal gøre dem tamme og det så lækkert når det så lykkes smiley
    Dejligt for dig at nogle af dem er blevet mere modige smiley
    De sidste to bliver forhåbentligt også mere og mere trygge med tiden smiley

En helt anden ting smiley
    Kender du evt. en avler af Hermelin rex på sjælland?:D

• #24   1. mar 2015 Æv smiley
    Det godt nok langt væk .. smiley
    Har søgt en del rundt herinde, syns de er svære at finde;P

Kommentér på:
Genetik hos kaniner

Annonce