1.922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

HJÆLP! Hamster unger HJÆLP! Hamster unger

Jeg har 6 roborovski hamster unger, som jeg simpelthen ikke kan komme af med. De var 4 uger i torsdags. Han ungerne går sammen med faren nu og hun ungerne går sammen med moren. Der kommer ikke flere unger.
Har i nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre med dem?

Jeg ved godt jeg ikke burde avle, når jeg ikke har plads, men da jeg købte dem, fik jeg afvide de var nemme at komme af med og at de kun fik unger 2-3 gange om året, hvilket jeg har fundet ud af ikke passer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Hamster unger
  • #1   3. jul 2010 Gå ned og spørg om dyrehandleren vil have dem?
    eller vis du ikke kender DHF ( Dansk hamster forening) i forevejen så kan du evt gå der ind og høre om nogle vil købe dem?

• #2   3. jul 2010 Ups, det glemte jeg at skrive, men jeg har ringet til 6 dyrehandlere og ingen har plads.

• #3   3. jul 2010 Det jeg har fået afvide om dem har jeg fået afvide i Plantorama, som selvfølgelig har sagt det for at komme af med dem. Overvejer lidt at gå derud og sige de SKAL tage dem, nu når de har sagt de er nemme at komme af med og jeg har prøvet alt muligt.
    Jeg glemte at skrive det, men har ringet til 6 dyrehandlere, sat dem til salg på dba oghar også fået henvendelser, men ingen af dem er blevet til noget, men der bliver måske hentet en på mandag og så har jeg sat et opslag op i den Maxi Zoo der ligger i nærheden af hvor jeg bor.

• #4   3. jul 2010 Hmm kom også lige til at se at, moren alså ikke er en Robovski efter hvad jeg kan se ligner det en vinterhvid? eller er jeg helt galt på den?

og efter hvad jeg har hørt og læst at vis man parre 2 arter sammen alså fks en vinterhvid og en robovski så er det hybrid unger smiley

• #5   3. jul 2010 Har du billeder af ungerne? og hvor i landet bor de?

• #6   3. jul 2010 Det er kun faren som er oprettet herinde. Moren har jeg ikke fået oprettet endnu. De er begge to roborovskier. Den vinterhvide går i et bur alene og har aldrig været sammen med de andre.

• #7   3. jul 2010 Nej, jeg har desværre ikke nogen billeder af dem, men de bor ved Århus.

• #8   3. jul 2010 Når okay, godt godt ! smiley

Hmm, Kunne da godt tage en til mig smiley men har nok ikke tid til en mere da jeg os snart får en kanin hjem smiley men må lige se på det smiley

• #9   3. jul 2010 Ring til det nærmeste internat og hør om de kan tage dem.

• #10   3. jul 2010 Vinterhvid og roboer kan ikke parres. Vinterhvid og campbells kan parres og det kaldes hybrider de unger de får!

• #11   3. jul 2010 tja generelt synes jeg ikke man skal lave unger, for at satse på at dyrhandleren kan tage dem...
    ahr man lavet unger, som ikke kan sælges, må man bide i det sure æble og beholde dem til de er solgt...

men opret dig på dba, guloggratis, div. hamsterfora osv. - tag gode billeder og få dem sat til salg med så gode beskrivelser som muligt - det giver dig de bedste muligheder for at komme af med dem...

det hjælper ikke bare at sidde på GnaverGalleri og pive over det smiley

• #12   3. jul 2010 Du kan også proppe et par pilleder i et word dokument, skrive lidt om dem og hvad de koster, og så lave nogle striber for neden med navn, tlf. nr og email og/eller adr. Så hænger du dem op i dit lokale supermarked, dyrehandel osv. Hvis du altså må - men det skulle der nu være en fornuftig chance for.

Kommentér på:
HJÆLP! Hamster unger

Annonce